בלוג פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 

בדיקות שיער, פריון, הריון ולידה

 גרסת הדפסה   
 
מאת: נאוה

בדיקת שיער הינה בדיקה מדעית המתבצעת במעבדות מוסמכות, אשר מבצעות אנליזות כימיות על ידי מיטב הטכנולוגיות החדשניות, שבעזרתן ניתן למדוד ריכוזים שונים של חומרים.

בדיקת השיער (במידה ואין מספיק שיער גוף או שיער ערווה ניתן לשלוח גם ציפורניים), מספקת אנליזה של 34 אלמנטים כגון: מתכות רכות, מתכות כבדות ורעילות, מינרלים, מיקרו מינרלים וסמים מסוכנים. הבדיקה מפוענחת מדעית על יד צוות המעבדה.
תועלות הבדיקה:
1. טיפול במחלות ובעיות כרוניות כגון כאבי ראש, מיגרנות, דיכאון, חרדה, פסוריאזיס ובעיות קשב וריכוז, שכן מתכות כבדות מרעילות את הגוף, פוגעות בספיגת מינרלים וגורמות לשרשרת בעיות בריאותיות.
לאישה באי פריון:
בדיקת השיער מהווה פריצת דרך לאישה הנבדקה במערכות הבריאות הקלאסיות כגון גניקולוגיה ואולטרה סאונד, אך לא הצליחה להיכנס להיריון ומחפשת גישה נוספת לפתרון.
בדיקת השיער מגלה את הסיבות האמיתיות העלולות להיות קשורות לנוכחות מתכות כבדות כגון אלומיניום, ניקל, קדמיום וכספית, המהוות גורם לסיכון וסיכוי לדלקות ואף רעלת הריון.
ישנן הרבה נשים מעשנות הלא מודעות לנזק שקיים בעישון וספיגת המתכות הכבדות מהסיגריה והשפעתן המזיקה על ההיריון ועל העובר.
2. רפואה מונעת. ניתן לוודא איזה מתכות נספגות בגופנו במשך שנים ולא היינו מודעים לקיומן ולא ידענו כי הן מרעילות את גופינו. מקורן של מתכות אלה נמצא במים שאנו וילדנו שותים, צעצועים, ליפסטיקים, קוסמטיקה, תכשיטים, סתימות שיניים ועוד.
לאישה ההרה:
בדיקת השיער מסייעת לניהול אורח חיים בריאותי ברמה גבוהה אשר מסתמך על תוצאות מדעיות ולא על סמך הערכות בריאותיות.
ידע זה הוא ספציפי לכל נבדקת ונבדקת באופן פרטי. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה, נבין מה פוגע בגוף האישה, מה הם הרעלים שהצטברו בו וכיצד נשפר את אורך חיינו על ידי צמצום צריכת רעלים אלה וניקויים על ידי תוכנית דטוקסיפיקציה בהומיאופתיה.
* חשוב לדעת- כדאי לעשות את הבדיקה עוד בתהליך ההכנה להריון על מנת לוודא נוכחות מתכות כבדות וחוסר מינרלים על מנת לאזן לפני הכניסה להריון.
* בדיקת השיער תסייע לנו לבחור בתזונה אופטימאלית המתאימה ספציפית לאם ולתינוק בזמן ההנקה .
* בדיקת השיער מסייעת לנו להבין האם אנו סובלים מבעיות ספיגה, שכן לאישה ההרה הדבר חשוב מאוד על מנת למנוע חולשה, דיכאון וחרדה אחרי לידה.
* בדיקת השיער מסייעת לנו לבירור מצבי היפוגליקמיה(נפילות סוכר), שכן השליש הראשון של ההיריון מלווה בתחושות של חוסר תיאבון, בחילות וחולשה.
* בדיקת השיער מסייעת לנו להבין את הסיבות לחוסר אנרגיה או את הסיבה לחולשה ועייפות: מיוצגת בבדיקה על ידי מדדים של COBALT, CROMIUMונוגדי חמצון.
* בדיקת השיער מסייעת לנו לבדיקת חסרים נירולוגים: חלק גדול מהנשים ההרות או אלו שרוצות להיכנס להריון לא תמיד מודעות לכך שהן סובלות מהפרעת קשב וריכוז, וכך על ידי הבנת הממצעים בבדיקה ניתן לגלות האם האם סובלת מהפרעה כזו או אחרת, ניתן לעזור לה בהעלאת המעבירים העצביים בזמן ההיריון וכך להשפיע על העובר.
* בדיקות שיער ואוטיזם: עד לפני 50-75 שנה השכיחות באוטיזם הייתה דיי נמוכה וניתן למצוא מחקרים אמריקאים שונים שהראו שבמהלך השנים השכיחות עלתה ואף שילשה את עצמה, וזאת עקב השפעה של הסביבה על התורשה דהיינו, עלייה בנוכחות של מתכות כבדות על ידי סביבה מורעלת וחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית.
 

 
 

הרשמה לניוזלטר

קבלו עדכונים והטבות
כל ראשון לחודש למייל
דואר אלקטרוני
שם
 
לגיליונות קודמים
לאינדקס לידה - הגדול במדינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש