פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/3/2001 12:01 נטלי מאת:
אוי, ענת, החזרת אותי שנה וחצי אחורה!... כותרת:
כחודש אחרי שנופר נולדה התחלתי להרגיש כאבים איומים בשורש כף היד, שגם הקרינו לכל אורך הזרוע עד למרפק. זה היה רק ביד שמאל, היד שעליה הרמתי את נופר עד אז. זה הגיע לכאלה כאבים שכבר לא רק שלא יכולתי להרים אותה, אלא אפילו כוס מים מלאה, או צלחת עם אוכל. נורא!

הלכתי עם תחבושת אלסטית וביקרתי עשרות פעמים אצל אורתופד ופיזיותרפיסטית, ושניהן אמרו שבלי וולטרן אמולג'ל (שסירבתי למרוח בגלל ההנקה) אין להם הרבה מה לעזור לי. עשיתי גם איזה 8 טיפולים של דיקור סיני (דרך קופ"ח) ואני לא יודעת אם זה עזר, אבל הכאבים עברו כמה שבועות אחרי שסיימתי את הטיפול. או שזה עזר או שזה היה עובר גם ככה. מסתבר שזו תופעה מאוד מוכרת גם לאחר הלידה, ונובעת מההורמונים שעדיין גועשים בתוכך ומצרים את התעלות שם.

בכל מקרה, תוך כמה חודשים (לצערי לא קודם לכן) זה עבר. עד היום אני רגילה להרים את נופר דוקא ב"יד החזקה" שלי (יד ימין) ולצערי בקושי יכולה לעשות עוד משהו (כמו לערבב תבשיל או למלא בקבוק) כשהיא עלי. למזלי היא כבר נעשית גדולה (שנה ו-8 חודשים) ופחות רוצה וצריכה על הידיים, אבל בקורב אני מתככנת לה אח או אחות, והכל יתחיל מחדש...

בכל מקרה, מצטערת שאני לא יכולה לעזור יותר, אבל לפחות תדעי שאת לא לבד ושזה עובר. ממליצה לבדוק אופציה של דיקור סיני (אם את ב"מכבי" ובעלת ביטוח משלים לכי למרפאת "מכבי טבע" הקרובה אליך וזה יוצא לא יקר כל כך - בזמנו 400 ש"ח לסידרה של 8 טיפולים).





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/3/2001  12:15 אולי בכל זאת להחזיר את החשד למקלדת - דיאנה
29/3/2001  12:35 אבל לי אפילו לא היה מחשב בבית...(המשך) - נטלי
29/3/2001  12:42 נטלי ודיאנה - תודה! - ענת ב
29/3/2001  12:46 ענת, תבדקי טוב לגבי וולטרן והנקה. היו אזהרות די גדולות על הוולטרן נגד שימוש בהנקה, וצריך לבדוק את זה לפני השימוש. מקווה שתרגישי טוב בקרוב! (ל"ת) - נטלי
29/3/2001  14:26 ענת ב. יקירתי - ענת סימון
29/3/2001  14:48 הי ענת, יהודית שריג, הפיסיותרפיסטית - רותי קרני הורוביץ
29/3/2001  17:14 אוי ענת ב.- לצערי אני מכירה את הבעיה - ליא
29/3/2001  18:50 שוב תודה! באינטואיציה חשבתי שיש קשר להריון, - ענת ב
29/3/2001  19:01 ענת! תשובה מקצועית ממרפאה בעיסוק העוסקת בתחום כף היד - כדאי לקרוא! - הדס
29/3/2001  19:36 תיקון טעות מההודעה הקודמת שלי: זה לא זמן קצר לאחר הניתוח- אלא לאחר הלידה (הראש לא עובד) - ליא
29/3/2001  20:01 פתאום נזכרתי בעוד כמה דברים באותו הקשר - ורותי, יש איזה משפט שמכוון אליך - שימי לב... - הדס
30/3/2001  00:16 הי הדס, כללים לשימוש נכון בגוף בזמן הטיפול בתינוק ובהנקה - רותי קרני הורוביץ
30/3/2001  00:55 וואו, הדס, את ממש אוצר מהלך, ואנחנו לא ידענו... - ענת ב
30/3/2001  06:32 התשובות לשאלה. - יהודית שריג, פיסיותרפיסטית
30/3/2001  08:13 תראו איזה אוצרות מתגלים בפורום. הנה אני מרימה את הכפפה ומוכנה לארח מפגש . מי תהיה מוכנה להגיע עד לגן יבנה (ליד אשדוד), תמורת ארוח כיד המלך, הרצאה ממרפאה בעיסוק ומפגש עם נשים נהדרות? (ל"ת) - ענת סימון
30/3/2001  08:35 אני, אני, אני... - ענת ב
30/3/2001  08:54 גם אני - דיאנה
30/3/2001  09:57 וגם אני אשמח - רותי קרני הורוביץ
30/3/2001  11:57 ענת, אותי החזרת 14 שנה אחורה, אך לי הזריקו לגיד אנטיביוטיקה ממש בעצם בין שורש כף היד לאגודל. וזה חלף לי מהר. ל"ת - יפה
30/3/2001  21:33 ריפוי מהיר ויעיל של דלקת בגיד - תיתי
30/3/2001  21:53 יופי..... - ענת סימון
31/3/2001  10:15 תיתי, תוכלי בבקשה להמליץ על המהפנט המוצלח? (ל"ת9 - ענת ב
31/3/2001  11:09 מהפנטים - תיתי
31/3/2001  14:22 תיתי, אני רחוקה בדיוק 100 ק"מ מירושליים... - ענת ב
31/3/2001  16:50 ענת סימון-גם אני מוכנה להדרים.... - דנה
31/3/2001  23:24 ענת ב והדר הרחוקות - תיתי
1/4/2001  09:50 תיתי, את נהדרת! המון תודה! אעדכן ברגע שיהיו התפתחויות... (ל"ת) - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש