|
29/3/2001 12:01
|
נטלי
|
מאת:
|
|
אוי, ענת, החזרת אותי שנה וחצי אחורה!...
|
כותרת:
|
כחודש אחרי שנופר נולדה התחלתי להרגיש כאבים איומים בשורש כף היד, שגם הקרינו לכל אורך הזרוע עד למרפק. זה היה רק ביד שמאל, היד שעליה הרמתי את נופר עד אז. זה הגיע לכאלה כאבים שכבר לא רק שלא יכולתי להרים אותה, אלא אפילו כוס מים מלאה, או צלחת עם אוכל. נורא!
הלכתי עם תחבושת אלסטית וביקרתי עשרות פעמים אצל אורתופד ופיזיותרפיסטית, ושניהן אמרו שבלי וולטרן אמולג'ל (שסירבתי למרוח בגלל ההנקה) אין להם הרבה מה לעזור לי. עשיתי גם איזה 8 טיפולים של דיקור סיני (דרך קופ"ח) ואני לא יודעת אם זה עזר, אבל הכאבים עברו כמה שבועות אחרי שסיימתי את הטיפול. או שזה עזר או שזה היה עובר גם ככה. מסתבר שזו תופעה מאוד מוכרת גם לאחר הלידה, ונובעת מההורמונים שעדיין גועשים בתוכך ומצרים את התעלות שם.
בכל מקרה, תוך כמה חודשים (לצערי לא קודם לכן) זה עבר. עד היום אני רגילה להרים את נופר דוקא ב"יד החזקה" שלי (יד ימין) ולצערי בקושי יכולה לעשות עוד משהו (כמו לערבב תבשיל או למלא בקבוק) כשהיא עלי. למזלי היא כבר נעשית גדולה (שנה ו-8 חודשים) ופחות רוצה וצריכה על הידיים, אבל בקורב אני מתככנת לה אח או אחות, והכל יתחיל מחדש...
בכל מקרה, מצטערת שאני לא יכולה לעזור יותר, אבל לפחות תדעי שאת לא לבד ושזה עובר. ממליצה לבדוק אופציה של דיקור סיני (אם את ב"מכבי" ובעלת ביטוח משלים לכי למרפאת "מכבי טבע" הקרובה אליך וזה יוצא לא יקר כל כך - בזמנו 400 ש"ח לסידרה של 8 טיפולים).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|