|
29/3/2001 12:15
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
אולי בכל זאת להחזיר את החשד למקלדת
|
כותרת:
|
הי ענת, גם אני עבדתי שנים עם מקלדת רגילה בלי בעיה, ואחרי הלידה התחילו לי כאבים כמו שאת מתארת. מאחר והם לא היו נוראיים לא עשיתי כלום (הזנחה, הזנחה...) עד שיום אחד נתקעתי בלי עוזרת והחלטתי לנקות את הבית (החלטה מוטעית לכל הדעות). באותו לילה הגעתי לחדר מיון עם כאבי תופת בשורש היד. קיבלתי זריקה של וולטרן וכדורים (מעניין שנושא ההנקה לא עלה על הפרק - כנראה שבחוסר אחריות שלא תאמן לא יידעתי את הרופא בנושא). לאחר מכן החלפתי את המקלדת במקלדת ארגונומית והכאבית נעלמו לא חזרו יותר, כבר כמה שנים טובות, וגם עכשיו הם אינם (טפו טפו טפו).
תרגישי טוב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|