|
29/3/2001 12:35
|
נטלי
|
מאת:
|
|
אבל לי אפילו לא היה מחשב בבית...(המשך)
|
כותרת:
|
אני חושבת שהגורם הוא מאמצים ביד שאנחנו לא רגילים אליהם (כמו למשל הרמת התינוקת) במשולב עם הנפיחויות והבצקות הקלות שמצרות שם את העניינים.
לי לא היתה בכלל בצקת לאורך ההריון, ויום לאחר הלידה קמתי עם קרסוליים של פיל (בצקת שנעלמה לאחר יומיים שלושה). כנראה שהיתה לי גם בצקת כלשהיא בשורש כף היד.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|