|
29/3/2001 14:26
|
ענת סימון
|
מאת:
|
|
ענת ב. יקירתי
|
כותרת:
|
התופעה שאת מתארת מוכרת מאד. תבדקי איך את מרימה את הדר הקטנה ואיך את מחזיקה אותה על הידיים. ה"מנוף " שמחזיק צריך להיווצר על ציר המרפק ולא על ציר פרק כף היד. פרק כף היד נועד לשימושים אחרים ולא לסחיבת תינוקות (ואני מזכירה לך שהמשקל עוד יעלה... והיד עוד נטוייה - תרתי משמע). אם מחזיקים את התינוק לפרק זמן ארוך , עדיף כמובן מנשא. ובהזדמנות זו לא נזניח את הגב ונזכיר שהרמת התינוק מלמטה למעלה תעשה ע"י כפיפת ברכיים ובגב ישר ( לחשוב על מעלית שעולה בקו אנכי ישר ולא על מנוף שמתכופף). תרגישי טוב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|