פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/3/2001 14:48
רותי קרני הורוביץ
מאת:
הי ענת, יהודית שריג, הפיסיותרפיסטית
כותרת:
שלנו, המוכרת בעיקר בזכות התמחותה ברצפת האגן, תשמח להשיב לך ברגע שייתאפשר לה. יש למה (עוד) לחכות.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/3/2001 12:01
אוי, ענת, החזרת אותי שנה וחצי אחורה!...
-
נטלי
29/3/2001 12:15
אולי בכל זאת להחזיר את החשד למקלדת
-
דיאנה
29/3/2001 12:35
אבל לי אפילו לא היה מחשב בבית...(המשך)
-
נטלי
29/3/2001 12:42
נטלי ודיאנה - תודה!
-
ענת ב
29/3/2001 12:46
ענת, תבדקי טוב לגבי וולטרן והנקה. היו אזהרות די גדולות על הוולטרן נגד שימוש בהנקה, וצריך לבדוק את זה לפני השימוש. מקווה שתרגישי טוב בקרוב! (ל"ת)
-
נטלי
29/3/2001 14:26
ענת ב. יקירתי
-
ענת סימון
29/3/2001 17:14
אוי ענת ב.- לצערי אני מכירה את הבעיה
-
ליא
29/3/2001 18:50
שוב תודה! באינטואיציה חשבתי שיש קשר להריון,
-
ענת ב
29/3/2001 19:01
ענת! תשובה מקצועית ממרפאה בעיסוק העוסקת בתחום כף היד - כדאי לקרוא!
-
הדס
29/3/2001 19:36
תיקון טעות מההודעה הקודמת שלי: זה לא זמן קצר לאחר הניתוח- אלא לאחר הלידה (הראש לא עובד)
-
ליא
29/3/2001 20:01
פתאום נזכרתי בעוד כמה דברים באותו הקשר - ורותי, יש איזה משפט שמכוון אליך - שימי לב...
-
הדס
30/3/2001 00:16
הי הדס, כללים לשימוש נכון בגוף בזמן הטיפול בתינוק ובהנקה
-
רותי קרני הורוביץ
30/3/2001 00:55
וואו, הדס, את ממש אוצר מהלך, ואנחנו לא ידענו...
-
ענת ב
30/3/2001 06:32
התשובות לשאלה.
-
יהודית שריג, פיסיותרפיסטית
30/3/2001 08:13
תראו איזה אוצרות מתגלים בפורום. הנה אני מרימה את הכפפה ומוכנה לארח מפגש . מי תהיה מוכנה להגיע עד לגן יבנה (ליד אשדוד), תמורת ארוח כיד המלך, הרצאה ממרפאה בעיסוק ומפגש עם נשים נהדרות? (ל"ת)
-
ענת סימון
30/3/2001 08:35
אני, אני, אני...
-
ענת ב
30/3/2001 08:54
גם אני
-
דיאנה
30/3/2001 09:57
וגם אני אשמח
-
רותי קרני הורוביץ
30/3/2001 11:57
ענת, אותי החזרת 14 שנה אחורה, אך לי הזריקו לגיד אנטיביוטיקה ממש בעצם בין שורש כף היד לאגודל. וזה חלף לי מהר. ל"ת
-
יפה
30/3/2001 21:33
ריפוי מהיר ויעיל של דלקת בגיד
-
תיתי
30/3/2001 21:53
יופי.....
-
ענת סימון
31/3/2001 10:15
תיתי, תוכלי בבקשה להמליץ על המהפנט המוצלח? (ל"ת9
-
ענת ב
31/3/2001 11:09
מהפנטים
-
תיתי
31/3/2001 14:22
תיתי, אני רחוקה בדיוק 100 ק"מ מירושליים...
-
ענת ב
31/3/2001 16:50
ענת סימון-גם אני מוכנה להדרים....
-
דנה
31/3/2001 23:24
ענת ב והדר הרחוקות
-
תיתי
1/4/2001 09:50
תיתי, את נהדרת! המון תודה! אעדכן ברגע שיהיו התפתחויות... (ל"ת)
-
ענת ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש