|
30/3/2001 00:55
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
וואו, הדס, את ממש אוצר מהלך, ואנחנו לא ידענו...
|
כותרת:
|
ומה זאת אומרת, אנחנו לא מהביזנס, הנה ההוכחה שכן! אני כבר פונה ליעוץ מקצועי בעניין - תודה! הזכרת לי, שכמה חודשים אחרי הלידה הקודמת התחילו לי כאבי גב עליון לא מהעולם הזה, ופניתי לכירופרקט, שקבע שה-S בגב שלי התהפך... גם הוא טען שזה כתוצאה מההנקה, ההתכופפות הלא נכונה אל התינוק, ואולי גם שאריות מהיציבה העקומה בזמן ההריון. 12 טיפולים מפנקים אח"כ (קומפרסים, לחיצות, US וכדומה) הגב חזר לעצמו ואני למדתי איך להרים נכון, להחזיק נכון, להניק נכון. מקווה שהגוף "זוכר" ושלא אגיע שוב למצב הזה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|