ראשית, היחס בין החלבונים - קזאין ו-WHEY שונה: במהדרין יש יותר קזאין - 80% במקום 40% כלומר כמות כפולה! קזאין יותר אלרגני ויותר קשה לעיכול. הבדלים נוספים - אחוז שומן יותר גבוה, ועוד הבדלים בתכולת הויטמינים והמינרלים, אם כי לא משמעותיים. ההבדל העיקרי הוא נושא החלבונים והיחס בינהם. לפני כחודשיים יצאה לשוק "רמדיה מהדרין" שבה היחס של החלבונים כמו בתמ"ל רגיל, ולכן אמורה להיות קלה יותר לעיכול. הורים דתיים רבים חוששים שמא מקור החלב אינו כשר ולכן מעדיפים את התמ"ל הצמחי (כידוע, אופציה פחות מומלצת) או "מהדרין".
|
תוכן התגובה:
|