פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 14:13
מעיין של ליב
מאת:
תודה ענת למרות שבאף דיון לא הזכירו את שמה של המחלה "קרוון"...אולי זה לא זה......נסיתי גם ליצור קשר עם הדס ויהודית שריג...נקווה לטוב (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/1/2003 23:08
הי מעיין. נדמה לי שאת מתכוונת ל'תסמונת המערה הקרפלית'.
-
פולינה
19/1/2003 23:15
פולינה- לא זה משו אחר לגמרי
-
מעיין של ליב
19/1/2003 23:20
וואו! סליחה על ההטעיה.
-
פולינה
19/1/2003 23:26
אבל בכל זאת (סליחה שאני מתעקשת)
-
פולינה
19/1/2003 23:44
פולינה חביבתי - תסמונת התעלה הקרפלית.. ולא המערה.. זה נשמע כמו המערה החשמלית של חסמבה..(מה גם שבאמת עוברים כל מיני זרמים בידיים..) אבל זה לא מה שמעיין מתארת... (ל"ת)
-
שרי
20/1/2003 00:02
טוב בנות לא ללכת מכות קחו תתעדכנו עם נאסא - אתר מדהים
-
מעיין של ליב
20/1/2003 06:20
את בוודאי מתכוונת לתסמונת דה-קרוון. זו דלקת בגיד של אחד השרירים שמניעים את
-
איימי
20/1/2003 07:27
לי היה פעמיים בזמן הנקה
-
גילי אבישי
20/1/2003 09:03
איימי כן כניראה זה זה גילי אז זהו שיש לי הפניה לפיזיו ...ניראה מה יהיה... (ל"ת)
-
מעיין של ליב
20/1/2003 09:30
שמתם לב שאסטרונאוט שיוצא מהחללית החוצה הוא ניראה כמו תינוק עם שלייה ....יפה לא? (ל"ת)
-
מעיין של ליב
20/1/2003 11:27
רגע לפני התערבות כירורגית...
-
ענת ב
20/1/2003 15:12
מעיין, מה שחשוב (לדעתי)
-
ענת ב
20/1/2003 18:59
ענת
-
מעיין של ליב
20/1/2003 22:12
מעיין ממוש - לא ידעתי שאת מדברת על האגודל
-
לילוש
22/1/2003 13:07
למעיין של ליב, בקשר לבעיה באגודל..
-
רונה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש