פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 22:12 לילוש מאת:
מעיין ממוש - לא ידעתי שאת מדברת על האגודל כותרת:
לי זה היה מסוף ההריון ועד לא מזמן כאבי תופת והאגודל כאילו נתקעת עם "פיקים". אותי הציל האוקופנקטור המשפחתי המהולל שלנו. לפני ניתוחים וכאלה, נסי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/1/2003  23:08 הי מעיין. נדמה לי שאת מתכוונת ל'תסמונת המערה הקרפלית'. - פולינה
19/1/2003  23:15 פולינה- לא זה משו אחר לגמרי - מעיין של ליב
19/1/2003  23:20 וואו! סליחה על ההטעיה. - פולינה
19/1/2003  23:26 אבל בכל זאת (סליחה שאני מתעקשת) - פולינה
19/1/2003  23:44 פולינה חביבתי - תסמונת התעלה הקרפלית.. ולא המערה.. זה נשמע כמו המערה החשמלית של חסמבה..(מה גם שבאמת עוברים כל מיני זרמים בידיים..) אבל זה לא מה שמעיין מתארת... (ל"ת) - שרי
20/1/2003  00:02 טוב בנות לא ללכת מכות קחו תתעדכנו עם נאסא - אתר מדהים - מעיין של ליב
20/1/2003  06:20 את בוודאי מתכוונת לתסמונת דה-קרוון. זו דלקת בגיד של אחד השרירים שמניעים את - איימי
20/1/2003  07:27 לי היה פעמיים בזמן הנקה - גילי אבישי
20/1/2003  09:03 איימי כן כניראה זה זה גילי אז זהו שיש לי הפניה לפיזיו ...ניראה מה יהיה... (ל"ת) - מעיין של ליב
20/1/2003  09:30 שמתם לב שאסטרונאוט שיוצא מהחללית החוצה הוא ניראה כמו תינוק עם שלייה ....יפה לא? (ל"ת) - מעיין של ליב
20/1/2003  11:27 רגע לפני התערבות כירורגית... - ענת ב
20/1/2003  14:13 תודה ענת למרות שבאף דיון לא הזכירו את שמה של המחלה "קרוון"...אולי זה לא זה......נסיתי גם ליצור קשר עם הדס ויהודית שריג...נקווה לטוב (ל"ת) - מעיין של ליב
20/1/2003  15:12 מעיין, מה שחשוב (לדעתי) - ענת ב
20/1/2003  18:59 ענת - מעיין של ליב
22/1/2003  13:07 למעיין של ליב, בקשר לבעיה באגודל.. - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש