|
20/1/2003 09:32
|
זהר
|
מאת:
|
|
מצטרפת לקודמותיי בהסתייגות אחת -
|
כותרת:
|
נדמה לי, מגילו ומתיאורך ("הוא לא מניח לי לשניייה") כי הפיציק בשלב חרדת הנטישה ו/או חרדת זרים - מצטערת לחרב המסיבה אך אולי זה לא בדיוק הזמן המתאים לעשות את מה שללא ספק הגיע הזמן לעשותו...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|