פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 09:32 זהר מאת:
מצטרפת לקודמותיי בהסתייגות אחת - כותרת:
נדמה לי, מגילו ומתיאורך ("הוא לא מניח לי לשניייה") כי הפיציק בשלב חרדת הנטישה ו/או חרדת זרים - מצטערת לחרב המסיבה אך אולי זה לא בדיוק הזמן המתאים לעשות את מה שללא ספק הגיע הזמן לעשותו...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  00:06 יקירתי, צאי ותהני! - אמא הותיקה
20/1/2003  08:58 דחוף לצאת-ויפה שעה אחת קודם! - אודי
20/1/2003  09:48 לפי התיאור, לא הייתי יוצאת במצב כזה - אמא 11
20/1/2003  10:35 קחי אותו איתך, מה את צריכה את הדאגה וכאב הלב שאולי ואולי - ארזית
20/1/2003  12:10 אני מצטערת, אבל קצת אוויר נראה לי חיוני, שלא לומר ממש הכרחי - לטובת האם והתינוק כאחד... רבאק, שמונה חודשים לא לצאת מהבית? מה עשית רע?! . (ל"ת) (ל"ת) - אמא הותיקה
20/1/2003  15:36 לדעתי את צריכה לקחת אותו אתך - או לוותר - מריטה
20/1/2003  15:45 מריטה - את פשוט גועלית!! (ל"ת) - לודה
20/1/2003  17:01 לודה למה לקלל? אני מבינה שמה שאני חושבת מתנגש עם - מריטה
20/1/2003  21:15 ואני חושבת דבר אחר: - איריס הדס
20/1/2003  22:21 תודה לכולכן, החלטתי לצאת ואספר לכן פה איך היה אח"כ... (ל"ת) - לימורל
20/1/2003  23:02 בטח שלצאת, ואם לא לחתונה הזו אז להתחיל לתרגל - RON
21/1/2003  08:25 אייך היה? (ל"ת) - Adi
22/1/2003  22:27 חוויות מהערב... - לימורל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש