אני משאירה רק עם מישהו (נכון להיום בעלי או מקסימום מלכי שלי בת ה14) שכבר נוכחתי שהם מסתדרים ביחד. אם אני יודעת שהוא עלול להתעורר, ובהתעוררות כזו הנקה היא האופציה היחידה, הייתי חוששת. לעומת זאת. אפשר בינתיים לנסות. אם הוא מתעורר בלילה, לתת לבעלך למשל לנדנד לו את העריסה, או ללטף אותו, אם אחד הנסיונות האלו מצליחים, סימן שיש אופציה נוספת להרדים אותו במידה והוא מתעורר. זה לא פייר כלפי הדודה להשאיר אותה חסרת אונים מול בכיו של תינוק, כשאין לה כלים לנסות לעזור לו. בחתונה של שרי אחותי, יעלי שלי היתה בת חצי שנה, לא יכולתי להשאיר אצל אף אחד, כי כולם היו באותה חתונה, וגם היא ינקה מלא. לקחתי אותה איתי בעגלה, מצאתי באולם אזור שקט שלא היה בשימוש, ושמתי אותה שם, ומפעם לפעם בדקתי ולשמחתי היא שיתפה פעולה וישנה כל החתונה. רק הגענו לבית הורי, היא התעוררה וקיבלה לינוק (ואז שמתי לב שהשמלה שקניתי לחתונה הזו היתה ממש "ללא מוצא" כך שאם הייתי צריכה להניק באולם הייתי צריכה להתערטל כליל...)
|
תוכן התגובה:
|