פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 09:48 אמא 11 מאת:
לפי התיאור, לא הייתי יוצאת במצב כזה כותרת:
אני משאירה רק עם מישהו (נכון להיום בעלי או מקסימום מלכי שלי בת ה14) שכבר נוכחתי שהם מסתדרים ביחד.
אם אני יודעת שהוא עלול להתעורר, ובהתעוררות כזו הנקה היא האופציה היחידה, הייתי חוששת.
לעומת זאת. אפשר בינתיים לנסות. אם הוא מתעורר בלילה, לתת לבעלך למשל לנדנד לו את העריסה, או ללטף אותו, אם אחד הנסיונות האלו מצליחים, סימן שיש אופציה נוספת להרדים אותו במידה והוא מתעורר.
זה לא פייר כלפי הדודה להשאיר אותה חסרת אונים מול בכיו של תינוק, כשאין לה כלים לנסות לעזור לו.
בחתונה של שרי אחותי, יעלי שלי היתה בת חצי שנה, לא יכולתי להשאיר אצל אף אחד, כי כולם היו באותה חתונה, וגם היא ינקה מלא. לקחתי אותה איתי בעגלה, מצאתי באולם אזור שקט שלא היה בשימוש, ושמתי אותה שם, ומפעם לפעם בדקתי ולשמחתי היא שיתפה פעולה וישנה כל החתונה.
רק הגענו לבית הורי, היא התעוררה וקיבלה לינוק (ואז שמתי לב שהשמלה שקניתי לחתונה הזו היתה ממש "ללא מוצא" כך שאם הייתי צריכה להניק באולם הייתי צריכה להתערטל כליל...)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  00:06 יקירתי, צאי ותהני! - אמא הותיקה
20/1/2003  08:58 דחוף לצאת-ויפה שעה אחת קודם! - אודי
20/1/2003  09:32 מצטרפת לקודמותיי בהסתייגות אחת - - זהר
20/1/2003  10:35 קחי אותו איתך, מה את צריכה את הדאגה וכאב הלב שאולי ואולי - ארזית
20/1/2003  12:10 אני מצטערת, אבל קצת אוויר נראה לי חיוני, שלא לומר ממש הכרחי - לטובת האם והתינוק כאחד... רבאק, שמונה חודשים לא לצאת מהבית? מה עשית רע?! . (ל"ת) (ל"ת) - אמא הותיקה
20/1/2003  15:36 לדעתי את צריכה לקחת אותו אתך - או לוותר - מריטה
20/1/2003  15:45 מריטה - את פשוט גועלית!! (ל"ת) - לודה
20/1/2003  17:01 לודה למה לקלל? אני מבינה שמה שאני חושבת מתנגש עם - מריטה
20/1/2003  21:15 ואני חושבת דבר אחר: - איריס הדס
20/1/2003  22:21 תודה לכולכן, החלטתי לצאת ואספר לכן פה איך היה אח"כ... (ל"ת) - לימורל
20/1/2003  23:02 בטח שלצאת, ואם לא לחתונה הזו אז להתחיל לתרגל - RON
21/1/2003  08:25 אייך היה? (ל"ת) - Adi
22/1/2003  22:27 חוויות מהערב... - לימורל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש