פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 09:42 אמא 11 מאת:
איילת יקרה, לא ברור מהי הסטייה הזו, אבל לא מאמינה שתהיה פה היענות כותרת:
הנשים באתר הזה, נראה לי, מתייחסות יותר מידי בכבוד להריון שלהן, מכדי להפוך אותו למשהו "אירוטי נטול פנים"

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  08:46 לשם מה? - [
20/1/2003  09:44 מתפרצת עם בקשה להמלצות על יום כיף חורפי - שחר ב
20/1/2003  09:49 שחר סליחה על הבאנליות אבל מה לגבי יום במצפה הימים או יערות הכרמל? - Adi
20/1/2003  09:52 לשחר - צורית
20/1/2003  10:06 מסעדה מומלצת מאד בצפון (עכו) - Adi
20/1/2003  10:35 לשחר. לבעלי יש גם יומולדת וחזרנו מסוף שבוע מדהים באזור זכרון יעקוב להלן הפירוט... - אורלי של ליאור
20/1/2003  14:03 תודה בנות. אני אדווח לכן איזה רעיון התקבל בסוף (ל"ת) - שחר ב
20/1/2003  22:47 לשחר ב - אמא של ליאור
21/1/2003  08:23 וגם אני מאד אוהבת את חוף דור (ל"ת) - Adi
21/1/2003  09:31 שחר, אם את עדיין פה - בעלי עשה לי פינוק זוגי בספא - מזה כחף - אמא של אדם
21/1/2003  13:01 תודה על כל העצות. הבחירה ממש קשה.... (ל"ת) - שחר ב
21/1/2003  15:33 סליחה, טעיתי בשם האתר של הספא... - אורלי של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש