לעובר יש את "הזכות" לדעת ולהרגיש עוד תחושות מלבד אושר. תמיד שהייתי עצבנית בהריון (לא דיכאון, אבל לכל אחד יש מצבי רוח... לא?), אמרו לי- תזהרי- את מעבירה לעובר... ומה רע ברגשות???? לא לפחד להיות עצובה, אבל גם להשתדל לא להכנס לדיכאון- הריון זה בהחלט סיבה מספיק טובה לשמוח.
אני ילדתי כשבעלי ואני היינו מובטלים, ובלי זכות לחתום אבטלה- מסתדרים...
בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|