פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 09:04 לירון מאת:
מסכימה עם נועה, אבל גם לא לפחד להיות עצובה... כותרת:
לעובר יש את "הזכות" לדעת ולהרגיש עוד תחושות מלבד אושר. תמיד שהייתי עצבנית בהריון (לא דיכאון, אבל לכל אחד יש מצבי רוח... לא?), אמרו לי- תזהרי- את מעבירה לעובר... ומה רע ברגשות????
לא לפחד להיות עצובה, אבל גם להשתדל לא להכנס לדיכאון- הריון זה בהחלט סיבה מספיק טובה לשמוח.

אני ילדתי כשבעלי ואני היינו מובטלים, ובלי זכות לחתום אבטלה- מסתדרים...

בהצלחה



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  08:57 מצב הרוח - נועה ברקת
20/1/2003  09:40 איתן שלי... וההריון שקדם לו - אמא 11
20/1/2003  10:37 סליחה אבל איך מגיעים לאלבום הפורום?? (ל"ת) - ריקי
20/1/2003  10:39 אלבום הפורום - לירון
20/1/2003  11:26 אם זו אותה מיכל מההודעה שמעוניינת בעוד הריון, אז אולי כדאי במקום זה טיפול? נשמע לי לא בריא (ל"ת) - תוהה ומוטרדת
20/1/2003  20:32 לתוהה ולמוטרדת וגם למיכל - שן
20/1/2003  23:12 תני ביטוי לרגשותייך, אל תעמידי פנים - אוריתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש