פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 09:42
Adi
מאת:
אייך מדדת?
כותרת:
אם התוצאה אמינה (לא למדוד באוזן זה מזייף בגדול) פני ללא דיחוי לרופא
להלן הסבר על חום גוף בתינוקות
http://www.horim.co.il/4/436.htm#link6
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 09:34
מודאגת יקרה,
-
צורית
20/1/2003 09:34
לעניות דעתי הממוצע הוא 37. האם הכוונה
-
אמא 11
20/1/2003 09:42
ועוד משהו מתוך האתר של דר' סירס
-
צורית
20/1/2003 09:47
אה ואל תשכחי לעדכן אותנו תהיו בריאים (ל"ת)
-
Adi
20/1/2003 10:10
תודה
-
מודאגת מאוד
20/1/2003 12:03
תבדקי שהבית מחומם ומגיע לטמפ' של 2 מעלות, שהיא לבושה בשתי שכבות, ותמדדי במד חום כספית- הכי מדייק. (ל"ת)
-
מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003 12:04
2 מעלות=23 מעלות. כאן זה לא אלסקה! (ל"ת)
-
מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003 13:45
תודה על העידכון
-
Adi
20/1/2003 16:16
37 בכספית זה יותר אמין מ36 בדיגיטלי
-
אמא 11
21/1/2003 07:48
עדכון
-
מודאגתp
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש