פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 09:42 Adi מאת:
אייך מדדת? כותרת:
אם התוצאה אמינה (לא למדוד באוזן זה מזייף בגדול) פני ללא דיחוי לרופא
להלן הסבר על חום גוף בתינוקות
http://www.horim.co.il/4/436.htm#link6

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  09:34 מודאגת יקרה, - צורית
20/1/2003  09:34 לעניות דעתי הממוצע הוא 37. האם הכוונה - אמא 11
20/1/2003  09:42 ועוד משהו מתוך האתר של דר' סירס - צורית
20/1/2003  09:47 אה ואל תשכחי לעדכן אותנו תהיו בריאים (ל"ת) - Adi
20/1/2003  10:10 תודה - מודאגת מאוד
20/1/2003  12:03 תבדקי שהבית מחומם ומגיע לטמפ' של 2 מעלות, שהיא לבושה בשתי שכבות, ותמדדי במד חום כספית- הכי מדייק. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  12:04 2 מעלות=23 מעלות. כאן זה לא אלסקה! (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  13:45 תודה על העידכון - Adi
20/1/2003  16:16 37 בכספית זה יותר אמין מ36 בדיגיטלי - אמא 11
21/1/2003  07:48 עדכון - מודאגתp


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש