פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 10:10 מודאגת מאוד מאת:
תודה כותרת:
מדדתי לה במדחום דיגיטלי והבושי הגיעה ל-36.
המטפלת מדדה לה בכספית והחום הגיע ל 37 הבוקר.
בכל מקרה אין כמו תחושה של אמא ואני מרגישה שהיא קרה!
הבן שלי קם הבוקר מזיע והיא הייתה לידי והראש שלה לא היה חם במיוחד (למרות שישנה איתי ואני הזעתי)
מה שהכי מדאיג אותי הוא שהמצח שלה קר.
אני פה בעבודה ודואגת . אבקש מהמטפלת לעשות לה אמבטיה חמה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  09:34 מודאגת יקרה, - צורית
20/1/2003  09:34 לעניות דעתי הממוצע הוא 37. האם הכוונה - אמא 11
20/1/2003  09:42 ועוד משהו מתוך האתר של דר' סירס - צורית
20/1/2003  09:42 אייך מדדת? - Adi
20/1/2003  09:47 אה ואל תשכחי לעדכן אותנו תהיו בריאים (ל"ת) - Adi
20/1/2003  12:03 תבדקי שהבית מחומם ומגיע לטמפ' של 2 מעלות, שהיא לבושה בשתי שכבות, ותמדדי במד חום כספית- הכי מדייק. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  12:04 2 מעלות=23 מעלות. כאן זה לא אלסקה! (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  13:45 תודה על העידכון - Adi
20/1/2003  16:16 37 בכספית זה יותר אמין מ36 בדיגיטלי - אמא 11
21/1/2003  07:48 עדכון - מודאגתp


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש