מדדתי לה במדחום דיגיטלי והבושי הגיעה ל-36. המטפלת מדדה לה בכספית והחום הגיע ל 37 הבוקר. בכל מקרה אין כמו תחושה של אמא ואני מרגישה שהיא קרה! הבן שלי קם הבוקר מזיע והיא הייתה לידי והראש שלה לא היה חם במיוחד (למרות שישנה איתי ואני הזעתי) מה שהכי מדאיג אותי הוא שהמצח שלה קר. אני פה בעבודה ודואגת . אבקש מהמטפלת לעשות לה אמבטיה חמה.
|
תוכן התגובה:
|