פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:21 בפ מאת:
גם אצלנו, כבר 4 שבועות - מחכים שיעבור (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  11:36 אולי שיניים? - שרי
20/1/2003  11:58 לא יודעת אם זה מנחם, אבל אנחנו באותה סירה בתקופה האחרונה... (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  15:27 גם אנחנו... אלוהים ישמור... בגלל זה רוב הודעותי לאחרונה אם בכלל הן ל"ת. (ל"ת) - ליאתיתי
20/1/2003  16:58 ליאתיתי... העייפות גורמת לך להיות שנונה...:-). אצלנו זה ככה כבר 6 חודשים. אבל מי סופר? (ל"ת) - לירון
21/1/2003  09:57 לירון, חצי שנה ?!??? - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש