פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 15:27
ליאתיתי
מאת:
גם אנחנו... אלוהים ישמור... בגלל זה רוב הודעותי לאחרונה אם בכלל הן ל"ת. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 11:36
אולי שיניים?
-
שרי
20/1/2003 11:58
לא יודעת אם זה מנחם, אבל אנחנו באותה סירה בתקופה האחרונה... (ל"ת)
-
מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003 13:21
גם אצלנו, כבר 4 שבועות - מחכים שיעבור (ל"ת)
-
בפ
20/1/2003 16:58
ליאתיתי... העייפות גורמת לך להיות שנונה...:-). אצלנו זה ככה כבר 6 חודשים. אבל מי סופר? (ל"ת)
-
לירון
21/1/2003 09:57
לירון, חצי שנה ?!???
-
ליאתיתי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש