פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 09:57 ליאתיתי מאת:
לירון, חצי שנה ?!??? כותרת:
איך?
איך את מתפקדת?
אני רק אחרי שבוע כזה ושוקלת להתפטר.
וכשאני שואלת איך, אני באמת שואלת. חייבת עצות תפקוד וסבלנות תחת עייפות כבדה מדי.
בברכת שינה טובה במהרה בימינו אמן.
ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  11:36 אולי שיניים? - שרי
20/1/2003  11:58 לא יודעת אם זה מנחם, אבל אנחנו באותה סירה בתקופה האחרונה... (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  13:21 גם אצלנו, כבר 4 שבועות - מחכים שיעבור (ל"ת) - בפ
20/1/2003  15:27 גם אנחנו... אלוהים ישמור... בגלל זה רוב הודעותי לאחרונה אם בכלל הן ל"ת. (ל"ת) - ליאתיתי
20/1/2003  16:58 ליאתיתי... העייפות גורמת לך להיות שנונה...:-). אצלנו זה ככה כבר 6 חודשים. אבל מי סופר? (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש