|
20/1/2003 13:39
|
Adi
|
מאת:
|
|
טנגה התוצאות לא ודאיות
|
כותרת:
|
גם אם שניכם נשאים, הרי שבאופן גס מאד הסיכוי שהילד יהיה חולה 25% (50% שיהיה נשא ו 25% בריא ולא נשא). עכשיו עוד משהו מחלת גושה למשל סיכוי של 1 ל 200 באשכנזים אבל! במיקרים רבים החולה יהיה לא סמפטומטי במיקרים אחרים סמפטומים כלושים ובמיעוטים הסמפטומים הקשים (כולל מוות בגיל צעיר) מי יהיה סימפטומטי ולמי יתגלה פתאום בגיל 75 בעקבות ניתוח כי הוא חולה בגושה? אין לדעת וכן הלאה.
אני באופו אישי לא עשיתי שום בדיקה נוספת אבל זה מאד אישי וכמו שאמרה איריס - ענווה . ואגב הנה דיון נהדר שהתקיים פה בעבר מי שפיר כן או לא:
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=7151
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|