פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:39 Adi מאת:
טנגה התוצאות לא ודאיות כותרת:

גם אם שניכם נשאים, הרי שבאופן גס מאד הסיכוי שהילד יהיה חולה 25%
(50% שיהיה נשא ו 25% בריא ולא נשא).
עכשיו עוד משהו
מחלת גושה למשל סיכוי של 1 ל 200 באשכנזים אבל! במיקרים רבים החולה יהיה לא סמפטומטי במיקרים אחרים סמפטומים כלושים ובמיעוטים הסמפטומים הקשים (כולל מוות בגיל צעיר) מי יהיה סימפטומטי ולמי יתגלה פתאום בגיל 75 בעקבות ניתוח כי הוא חולה בגושה? אין לדעת וכן הלאה.

אני באופו אישי לא עשיתי שום בדיקה נוספת אבל זה מאד אישי וכמו שאמרה איריס - ענווה .
ואגב הנה דיון נהדר שהתקיים פה בעבר מי שפיר כן או לא:

http://www.leida.co.il/message.asp?qt=7151

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  11:33 לעשות הכללללל! - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  11:56 זה תלוי.. - רונה
20/1/2003  11:56 מתפרצת עם קריאה לאילנה שמש (וסליחה תמי) - ככה הולכים לרבקה מיכאלי בלי לספר לנו???? - שרי
20/1/2003  11:58 אילנה, היה מאוד מרגש... (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  12:00 חשוב לזכור, כי הבדיקות הגנטיות לא מבטיחות כי הילד לא לוקה במחלה גנטית אחרת שלא נבדקה. - איריס גוב
20/1/2003  12:42 אמנם אין דרך לדעת הכל, אבל יש דרך לדעת חלק. ולא מדובר באלפי שקלים אלא כ400 ש"ח. ובניגוד לשקיפות או חלבון. כאן מדובר על תוצאה וודאית ולא באחוזים. - Hilla
20/1/2003  12:51 סליחה על הבורות, אבל לא ידעתי שהתוצאות הן ודאיות ולא סטטיסטיות - טנגה
20/1/2003  13:30 אני עם איריס - האם להוציא מאות שקלים - כרמית_מ
20/1/2003  13:32 עוד בענין הבדיקות - יעל
20/1/2003  13:41 סליחה בעצם לא רק לטנגה אלא לכל מי שחושבת שהתוצאות מוחלטות (ל"ת) - Adi
20/1/2003  14:35 יש לי רק מעט זמן ובכל זאת חייבת לשחר מילה פילוסופית שמטרידה אותי מאז שקראתי את הדיון הזה - Adi
20/1/2003  14:44 הרהור על עלות מול לגיטימיות, וסליחה שאין לי תשובה לשאלה המקורית - ענת ב
20/1/2003  15:06 ליעל, כל כמה שנים הבדיקות מתעדכנות, כך שזה לא לכל החיים, ולגבי הנחיצות - טנגה
20/1/2003  17:10 אם מגלים שנשאים עושים סיסי שליה וניתן לדעת אם הילד יהיה חולה או לא. הבדיקות וודאיות לגבי ההורים. ברור שבבדיקת דם של האבא לא יודעים אם הילד חולה! אבל יודעים בוודאות אם האם והאב נשאים. אם הם לא נשאים אז בוודאות הילד לא חולה במחלה. - Hilla
20/1/2003  23:03 הבדיקות וודאיות רק לגבי המוטאציות שניבדקו - Adi
20/1/2003  23:15 Sari--about the show today - Ilana Shemesh, natural midwife
21/1/2003  00:13 לאילנה שמש... - שרי
21/1/2003  12:54 לעדי - איריס גוב
21/1/2003  13:58 איריס יקרה אין לי צל של מושג לגבי הגורמים לPDD . לעומת זאת, אם היה אפשר לאתר את הגן לאומנות המשחק בקלפים היינו כולנו מאושרים יותר. (ל"ת) - Adi
21/1/2003  16:13 אני לא בטוחה, ומלבד זאת משחק החיים של כל אחד מאתנו מבחירה הוא. (ל"ת) - איריס גוב
21/1/2003  16:35 בחירה... אבל לא מודעת, כי יש הרבה אפשרויות ולא תמיד רואים אותן ליתר דיוק לרוב לא רואים (ל"ת) - Adi
23/1/2003  09:03 כוונתי היתה לבחירת המשחק טרום לידה. (ל"ת) - איריס גוב
23/1/2003  10:52 הבנתי אותך יקירתי - זה כבר גדול עלי (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש