|
20/1/2003 14:35
|
Adi
|
מאת:
|
|
יש לי רק מעט זמן ובכל זאת חייבת לשחר מילה פילוסופית שמטרידה אותי מאז שקראתי את הדיון הזה
|
כותרת:
|
"מחלות איומות ונוראות" כתבה הילה ואני ניזכרתי בשיחה שהיתה לי עם שותף לעבודה הודי (הכוונה מהודו ) דתי שאמר לי " אתם המערביים חושבים שיש רק דרך אחת לטוב" (במסגרת שיחה על הפלות שהיתה לנו כשאני ואשתו היינו בהריון). איריס גוב כפי שאנו יודעות גידלה ילד PDD (אמנם לא "מחלה איומה" אבל משהו שאמהות מפחדות ממנו מאד) שהיום איש לא יבחין בשונות שבו (להפך ילד חברותי וחכם). יש שיראו במעשיה הקרבה של שנים מחייה אני חושבת שזו גדולה של מי שלומדת להפוך את האמהות לדרך שמצמיחה אותה, אחרי שקראתי לאן הוביל יונתן את איריס ומה נתן לה , אחרי שהכרתי את איריס - אחת הנשים החכמות בהן יצא לי לפגוש בחיי, אני אומרת לעצמי שיש כ"כ הרבה דרכים לטוב אם לא מפחדים מהן. זהו ניגמרו לי השלוש דקות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|