ליעל, כל כמה שנים הבדיקות מתעדכנות, כך שזה לא לכל החיים, ולגבי הנחיצות
כותרת:
שוב אני שואלת, ומה אם תגלו ששניכם נשאים? אם זה לא ישנה לכם, אז אין טעם לעשות את הבדיקות, ואם כן, אז ההוצאה מוצדקת בעייני. באופן אישי אני סאקרית של הדברים האלה וכאמור עשיתי את כל הבדיקות שהיו אז, אבל אני ממש לא בטוחה שהכל הכרחי.