פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 23:15 Ilana Shemesh, natural midwife מאת:
Sari--about the show today כותרת:
I guess I was a bit secretive out of "shyness" and against "the evil eye", and in case I screwed up too badly, not too many people would see! But it went OK, although it was too bad that they chose to show a small part of a lovely natural birth movie of the one birth that had some minor complications and drama where the baby needed oxygen.I was invited to talk about waterbirth, but in the end it was barely mentioned and only homebirth was discussed, which is fine with me. Took an hour and a half driving in terrible traffic and then about 5 minutes with Rivka, who is really very sweet and pleasant. At least they send you a taxi both ways. Nonetheless, it is quite nervewracking to be on a live show. To say nothing of the decision and the family consultations the night before about what to wear! I did feel glamorous with all that make-up they put on me. Of course, there was so much that I wanted to say but wasn't asked or didn't have the opportunity to talk about. But-it was friendly and not hostile so I am pretty happy.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  11:33 לעשות הכללללל! - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  11:56 זה תלוי.. - רונה
20/1/2003  11:56 מתפרצת עם קריאה לאילנה שמש (וסליחה תמי) - ככה הולכים לרבקה מיכאלי בלי לספר לנו???? - שרי
20/1/2003  11:58 אילנה, היה מאוד מרגש... (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
20/1/2003  12:00 חשוב לזכור, כי הבדיקות הגנטיות לא מבטיחות כי הילד לא לוקה במחלה גנטית אחרת שלא נבדקה. - איריס גוב
20/1/2003  12:42 אמנם אין דרך לדעת הכל, אבל יש דרך לדעת חלק. ולא מדובר באלפי שקלים אלא כ400 ש"ח. ובניגוד לשקיפות או חלבון. כאן מדובר על תוצאה וודאית ולא באחוזים. - Hilla
20/1/2003  12:51 סליחה על הבורות, אבל לא ידעתי שהתוצאות הן ודאיות ולא סטטיסטיות - טנגה
20/1/2003  13:30 אני עם איריס - האם להוציא מאות שקלים - כרמית_מ
20/1/2003  13:32 עוד בענין הבדיקות - יעל
20/1/2003  13:39 טנגה התוצאות לא ודאיות - Adi
20/1/2003  13:41 סליחה בעצם לא רק לטנגה אלא לכל מי שחושבת שהתוצאות מוחלטות (ל"ת) - Adi
20/1/2003  14:35 יש לי רק מעט זמן ובכל זאת חייבת לשחר מילה פילוסופית שמטרידה אותי מאז שקראתי את הדיון הזה - Adi
20/1/2003  14:44 הרהור על עלות מול לגיטימיות, וסליחה שאין לי תשובה לשאלה המקורית - ענת ב
20/1/2003  15:06 ליעל, כל כמה שנים הבדיקות מתעדכנות, כך שזה לא לכל החיים, ולגבי הנחיצות - טנגה
20/1/2003  17:10 אם מגלים שנשאים עושים סיסי שליה וניתן לדעת אם הילד יהיה חולה או לא. הבדיקות וודאיות לגבי ההורים. ברור שבבדיקת דם של האבא לא יודעים אם הילד חולה! אבל יודעים בוודאות אם האם והאב נשאים. אם הם לא נשאים אז בוודאות הילד לא חולה במחלה. - Hilla
20/1/2003  23:03 הבדיקות וודאיות רק לגבי המוטאציות שניבדקו - Adi
21/1/2003  00:13 לאילנה שמש... - שרי
21/1/2003  12:54 לעדי - איריס גוב
21/1/2003  13:58 איריס יקרה אין לי צל של מושג לגבי הגורמים לPDD . לעומת זאת, אם היה אפשר לאתר את הגן לאומנות המשחק בקלפים היינו כולנו מאושרים יותר. (ל"ת) - Adi
21/1/2003  16:13 אני לא בטוחה, ומלבד זאת משחק החיים של כל אחד מאתנו מבחירה הוא. (ל"ת) - איריס גוב
21/1/2003  16:35 בחירה... אבל לא מודעת, כי יש הרבה אפשרויות ולא תמיד רואים אותן ליתר דיוק לרוב לא רואים (ל"ת) - Adi
23/1/2003  09:03 כוונתי היתה לבחירת המשחק טרום לידה. (ל"ת) - איריס גוב
23/1/2003  10:52 הבנתי אותך יקירתי - זה כבר גדול עלי (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש