פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 13:50
ליאתיתי
מאת:
לפי מה שאמרו לי, המשאבה שואבת כ-70% ממה שהיונק המקצוען מוציא במו פיו (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 13:27
המחלבה ממשיכה לעבוד...
-
טירונית
20/1/2003 13:34
גם ליב ינקה בחודש הראשון רק מבקבוק ומנסיוני
-
מעיין של ליב
20/1/2003 13:57
כדי שזה "יעבוד" צריך להקפיד על כמה כללים
-
כרמית_מ
21/1/2003 06:44
הנקה מבקבוק
-
רותם ו שות
21/1/2003 12:01
תודה לרותם ו שות ולכולן. (ל"ת)
-
ליאת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש