פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:50 ליאתיתי מאת:
לפי מה שאמרו לי, המשאבה שואבת כ-70% ממה שהיונק המקצוען מוציא במו פיו (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:27 המחלבה ממשיכה לעבוד... - טירונית
20/1/2003  13:34 גם ליב ינקה בחודש הראשון רק מבקבוק ומנסיוני - מעיין של ליב
20/1/2003  13:57 כדי שזה "יעבוד" צריך להקפיד על כמה כללים - כרמית_מ
21/1/2003  06:44 הנקה מבקבוק - רותם ו שות
21/1/2003  12:01 תודה לרותם ו שות ולכולן. (ל"ת) - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש