משאבה טובה, הרבה שאיבות ובשעות כמה שיותר קבועות (בעיקר אם משלבים עם תמ"ל. אני, מאילוץ, שאבתי ונתתי תמ"ל באופן לא סדיר, ודי מהר החלב נגמר, כי לא היה מספיק ביקוש). צריך גם הרבה נחישות... מצד שני, יש מי שנתנה חלב שאוב בלעדית לאורך חודשים (סליחה, אבל זאת לא הנקה. זה עדיף משמעותית על תמ"ל, אבל זאת לא הנקה). מציעה לך, לפני שאת פונה לאפשרות הזאת, לבדוק, בעזרת יועצת הנקה, אופציה להניק ממש - לפחות חלקית. זה יהיה לך הרבה יותר קל (אחרי שמתגברים על המשבר) ודורש פחות מאמץ, ולכן קל יותר להתמיד. בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|