פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:57 כרמית_מ מאת:
כדי שזה "יעבוד" צריך להקפיד על כמה כללים כותרת:
משאבה טובה, הרבה שאיבות ובשעות כמה שיותר קבועות (בעיקר אם משלבים עם תמ"ל. אני, מאילוץ, שאבתי ונתתי תמ"ל באופן לא סדיר, ודי מהר החלב נגמר, כי לא היה מספיק ביקוש). צריך גם הרבה נחישות...
מצד שני, יש מי שנתנה חלב שאוב בלעדית לאורך חודשים (סליחה, אבל זאת לא הנקה. זה עדיף משמעותית על תמ"ל, אבל זאת לא הנקה).
מציעה לך, לפני שאת פונה לאפשרות הזאת, לבדוק, בעזרת יועצת הנקה, אופציה להניק ממש - לפחות חלקית. זה יהיה לך הרבה יותר קל (אחרי שמתגברים על המשבר) ודורש פחות מאמץ, ולכן קל יותר להתמיד.
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:27 המחלבה ממשיכה לעבוד... - טירונית
20/1/2003  13:34 גם ליב ינקה בחודש הראשון רק מבקבוק ומנסיוני - מעיין של ליב
20/1/2003  13:50 לפי מה שאמרו לי, המשאבה שואבת כ-70% ממה שהיונק המקצוען מוציא במו פיו (ל"ת) - ליאתיתי
21/1/2003  06:44 הנקה מבקבוק - רותם ו שות
21/1/2003  12:01 תודה לרותם ו שות ולכולן. (ל"ת) - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש