פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 14:00 נירה מאת:
ליאתיתי, נפלתי מצחוק... כותרת:
ואני עוד חייבת לך מייל. במהירה בימינו...



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:42 סקרנית יקרה. במילה אחת- לא. - נירה
20/1/2003  13:48 וואו! אני כ"כ לא בכיוון! חשבתי שהשאלה היא על סטייק... ובשבילי כן!!! (ל"ת) - ליאתיתי
20/1/2003  13:54 חוזרת ומזהירה מנסיוני- הבדיקות הללו אינן אמינות - ארזית
21/1/2003  00:07 ליאתיתי - גם אני פינטזתי על סטייק.... (ל"ת) - שרי
21/1/2003  09:52 שרי, טוב לדעת שאני לא היחידה פה... (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש