פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 00:07 שרי מאת:
ליאתיתי - גם אני פינטזתי על סטייק.... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:42 סקרנית יקרה. במילה אחת- לא. - נירה
20/1/2003  13:48 וואו! אני כ"כ לא בכיוון! חשבתי שהשאלה היא על סטייק... ובשבילי כן!!! (ל"ת) - ליאתיתי
20/1/2003  13:54 חוזרת ומזהירה מנסיוני- הבדיקות הללו אינן אמינות - ארזית
20/1/2003  14:00 ליאתיתי, נפלתי מצחוק... - נירה
21/1/2003  09:52 שרי, טוב לדעת שאני לא היחידה פה... (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש