פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/1/2003 00:07
שרי
מאת:
ליאתיתי - גם אני פינטזתי על סטייק.... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 13:42
סקרנית יקרה. במילה אחת- לא.
-
נירה
20/1/2003 13:48
וואו! אני כ"כ לא בכיוון! חשבתי שהשאלה היא על סטייק... ובשבילי כן!!! (ל"ת)
-
ליאתיתי
20/1/2003 13:54
חוזרת ומזהירה מנסיוני- הבדיקות הללו אינן אמינות
-
ארזית
20/1/2003 14:00
ליאתיתי, נפלתי מצחוק...
-
נירה
21/1/2003 09:52
שרי, טוב לדעת שאני לא היחידה פה... (ל"ת)
-
ליאתיתי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש