|
20/1/2003 13:41
|
נירה
|
מאת:
|
|
שרון, כמה עיצות
|
כותרת:
|
קודם כל, לדעתי מריבות על בגדים הן בין המיותרות שיש... לא חסר על מה להלחם. וככל שיותר תשימי דגש על העניין כך יצא כל העניין מפרופורציות ככל שאני מבינה ללבך האמהי (גם לי יש כזה...) אני מציעה לך כצעד ראשון פשוט לא לשאול אותה. תניחי לפניה את הבגד שאת מעוניינת בו ותראי מה קורה. אם זה לא עוזר והפרינססה מתעקשת על משהו אחר. תסבירי לה את עמדתך ודעתך אבל תני לה לבצע את החלטתה. מה שיקרה הוא שכנראה יהיה לה כל כך קר שהיא תבקש ללבוש בגד חם יותר. ואם לא יהיה לה קר, אז מה? ויכול להיות שכדי להוכיח את עמדתה היא "תסבול" מהקור ותשאר בבגדיה- אבל תהיי בטוחה שלאחר פעם פעמיים היא כבר תוותר. אולי תנסי להתפשר איתה? נניח שמלה אבל גם מעיל? בלי גרביונים אבל עם גרביים? או עם גרביונים אבל בגן היא יכולה להוריד אותם? והכי חשוב- תשמחי שבתך כל כך עצמאית ויודעת בדיוק מה היא רוצה. (-:
נירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|