פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:41 נירה מאת:
שרון, כמה עיצות כותרת:
קודם כל, לדעתי מריבות על בגדים הן בין המיותרות שיש...
לא חסר על מה להלחם. וככל שיותר תשימי דגש על העניין כך יצא כל העניין מפרופורציות
ככל שאני מבינה ללבך האמהי (גם לי יש כזה...) אני מציעה לך כצעד ראשון פשוט לא לשאול אותה. תניחי לפניה את הבגד שאת מעוניינת בו ותראי מה קורה. אם זה לא עוזר והפרינססה מתעקשת על משהו אחר. תסבירי לה את עמדתך ודעתך אבל תני לה לבצע את החלטתה.
מה שיקרה הוא שכנראה יהיה לה כל כך קר שהיא תבקש ללבוש בגד חם יותר. ואם לא יהיה לה קר, אז מה? ויכול להיות שכדי להוכיח את עמדתה היא "תסבול" מהקור ותשאר בבגדיה- אבל תהיי בטוחה שלאחר פעם פעמיים היא כבר תוותר.
אולי תנסי להתפשר איתה? נניח שמלה אבל גם מעיל? בלי גרביונים אבל עם גרביים? או עם גרביונים אבל בגן היא יכולה להוריד אותם?
והכי חשוב- תשמחי שבתך כל כך עצמאית ויודעת בדיוק מה היא רוצה. (-:

נירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:47 לשרון-צרות בארון... - חני
20/1/2003  21:31 חני - מה זה בגד זחילה?? (ל"ת) - לילוש
21/1/2003  00:06 מסכימה עם נירה החכמה שלנו ועוד משהו... - שרי
21/1/2003  10:04 בגד זחילה - חני
21/1/2003  14:26 שרון, - נני
21/1/2003  22:22 חני , זה מוזר... - ענת סימון
22/1/2003  10:34 מאוד מסכימה עם ענת סימון, לא מאמינה ב"בגדי זחילה" - ענת ב
23/1/2003  08:43 מסכימה מאד עם ענת וענת - האוברול מגביל את הזוחל, גם אני בז'אנר הבגדגופים למיניהם, מתחת לחליפת פוטר מחמיאה לתינוק המלא במקומות הנכונים... (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש