פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 13:47 חני מאת:
לשרון-צרות בארון... כותרת:
באשר לשיר - זה באמת גיל שאני לא מבינה בו (לולי בת 9 חודשים בלבד), אבל נזכרתי שהיתה כתבה ב-ד-י-ו-ק על הנושא הזה בהורים וילדים האחרון וכיצד להתמודד במצבים אלו ובדרמות שהילדים מספקים לנו בענייני לבוש. את יכולה לנסות ולהשיג את העותק בסטימתקי או לנסות ולאתר את הכתבה באתר של הורים וילדים באינטרנט.
באשר לשני - תלוי היכן אתן נמצאות: בבית, כשהוא מחומם קלות, אני מציעה גופיית פלנל/טריקו אחת עם חליפ פוטר וגרביים טובים. לשהות בחוץ, כשקר, אפשר להוסיף גטקעס או גרבונים מתחת ומעיל מעל. שתי שכבות של גופיה נשמע לי חם הרבה יותר מדי. אם את דואגת מהשהות בחוץ, את יכולה לקנות מעיל ש"נלבש" על התינוק, כמו בגד זחילה, מלמעלה עד למטה, עם ריצ'רץ' כדי להחליף טיטול (ואני לא מתכוונת לממש חרמונית עבה ומרופדת - שזה מיועד לחורפים אירופאיים), יש לי אחד כזה המיועד לביקורים אצל סבא וסבתא בירושלים. אם את מעוניינת, גיסתי מייבאת מעילוני-זחילה מקסימים כאלה לתינוקות מחו"ל (יחד עם בגדי ילדים ותינוקות מאירופה) והיא עכשיו עשתה עליה לארץ מנורבגיה ומוכרת אותם מהבית (היא גרה בת"א אבל נוסעת כל יום לעבודה בירושלים). אם את מעוניינת - תכתבי לי למייל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:41 שרון, כמה עיצות - נירה
20/1/2003  21:31 חני - מה זה בגד זחילה?? (ל"ת) - לילוש
21/1/2003  00:06 מסכימה עם נירה החכמה שלנו ועוד משהו... - שרי
21/1/2003  10:04 בגד זחילה - חני
21/1/2003  14:26 שרון, - נני
21/1/2003  22:22 חני , זה מוזר... - ענת סימון
22/1/2003  10:34 מאוד מסכימה עם ענת סימון, לא מאמינה ב"בגדי זחילה" - ענת ב
23/1/2003  08:43 מסכימה מאד עם ענת וענת - האוברול מגביל את הזוחל, גם אני בז'אנר הבגדגופים למיניהם, מתחת לחליפת פוטר מחמיאה לתינוק המלא במקומות הנכונים... (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש