פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 00:06 שרי מאת:
מסכימה עם נירה החכמה שלנו ועוד משהו... כותרת:
אפשר גם לקבוע כללים - למשל בימים רגילים הולכים לגן בלבוש שאמא קובעת וביוםפ ששי את יכולה להחליט מה שבא לך ללבוש..
אם לובשים בחורף חצאית - אז עם גרביון וכו'...
אבל האמת היא שילדים מרגישים מה טוב להם וכמו שנירה אמרה - אם יהיה לה קר בפעם הבאה היא כבר תחשוב פעמיים....
(ותהני בינתיים כי בגיל שמונה זה נהיה יותר גרוע..)


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:41 שרון, כמה עיצות - נירה
20/1/2003  13:47 לשרון-צרות בארון... - חני
20/1/2003  21:31 חני - מה זה בגד זחילה?? (ל"ת) - לילוש
21/1/2003  10:04 בגד זחילה - חני
21/1/2003  14:26 שרון, - נני
21/1/2003  22:22 חני , זה מוזר... - ענת סימון
22/1/2003  10:34 מאוד מסכימה עם ענת סימון, לא מאמינה ב"בגדי זחילה" - ענת ב
23/1/2003  08:43 מסכימה מאד עם ענת וענת - האוברול מגביל את הזוחל, גם אני בז'אנר הבגדגופים למיניהם, מתחת לחליפת פוטר מחמיאה לתינוק המלא במקומות הנכונים... (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש