|
21/1/2003 00:06
|
שרי
|
מאת:
|
|
מסכימה עם נירה החכמה שלנו ועוד משהו...
|
כותרת:
|
אפשר גם לקבוע כללים - למשל בימים רגילים הולכים לגן בלבוש שאמא קובעת וביוםפ ששי את יכולה להחליט מה שבא לך ללבוש.. אם לובשים בחורף חצאית - אז עם גרביון וכו'... אבל האמת היא שילדים מרגישים מה טוב להם וכמו שנירה אמרה - אם יהיה לה קר בפעם הבאה היא כבר תחשוב פעמיים.... (ותהני בינתיים כי בגיל שמונה זה נהיה יותר גרוע..)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|