מה שחשוב לעניות דעתי זה שהבגד יהיה צמוד, דק יחסית, רך וגמיש, ושלא יגביל את מרחב התנועה של התינוק - וזה נכון בכל גיל, לא רק בגיל זחילה. עם כל הרצון להיות אופנתיים, כדאי להימנע מג'ינסים בגילאי טרום-הליכה ולהעדיף סריגי כותנה (או פוטרים). גם פליס הוא בד בעייתי לזוחל-על-הרצפה (או כל משטח חלק) כי הוא נורא מחליק. אף פעם לא התלהבתי מהסרבלים שאורזים את כל הגוף. מעדיפה שילוב של מכנסיים וחולצה, כאשר מתחת, כל עוד התינוק/פעוט בחיתולים, אני מקפידה להלביש ב"בגד גוף", אפילו קייצי-דקיק-קצר-שרוולים, רק כדי שהבטן-גב לא יהיו חשופים, בסתיו-חורף-אביב.
|
תוכן התגובה:
|