פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/1/2003 10:34 ענת ב מאת:
מאוד מסכימה עם ענת סימון, לא מאמינה ב"בגדי זחילה" כותרת:
מה שחשוב לעניות דעתי זה שהבגד יהיה צמוד, דק יחסית, רך וגמיש, ושלא יגביל את מרחב התנועה של התינוק - וזה נכון בכל גיל, לא רק בגיל זחילה. עם כל הרצון להיות אופנתיים, כדאי להימנע מג'ינסים בגילאי טרום-הליכה ולהעדיף סריגי כותנה (או פוטרים). גם פליס הוא בד בעייתי לזוחל-על-הרצפה (או כל משטח חלק) כי הוא נורא מחליק.
אף פעם לא התלהבתי מהסרבלים שאורזים את כל הגוף. מעדיפה שילוב של מכנסיים וחולצה, כאשר מתחת, כל עוד התינוק/פעוט בחיתולים, אני מקפידה להלביש ב"בגד גוף", אפילו קייצי-דקיק-קצר-שרוולים, רק כדי שהבטן-גב לא יהיו חשופים, בסתיו-חורף-אביב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  13:41 שרון, כמה עיצות - נירה
20/1/2003  13:47 לשרון-צרות בארון... - חני
20/1/2003  21:31 חני - מה זה בגד זחילה?? (ל"ת) - לילוש
21/1/2003  00:06 מסכימה עם נירה החכמה שלנו ועוד משהו... - שרי
21/1/2003  10:04 בגד זחילה - חני
21/1/2003  14:26 שרון, - נני
21/1/2003  22:22 חני , זה מוזר... - ענת סימון
23/1/2003  08:43 מסכימה מאד עם ענת וענת - האוברול מגביל את הזוחל, גם אני בז'אנר הבגדגופים למיניהם, מתחת לחליפת פוטר מחמיאה לתינוק המלא במקומות הנכונים... (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש