פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 17:20
אריאלש
מאת:
אני הסתובבתי כך 3 ימים ארוכים - שיהיה קל! (ל"ת) (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 16:59
אני ילדתי 5 שעות אחרי המצב הנ"ל (אבל הייתי עם צירים של כל 3 דק'). לעומת זאת אני מכירה מישהי שהסתובבה ככה חודש.. (ל"ת)
-
Hilla
20/1/2003 17:11
אני הסתובבתי ככה משבוע 35 (ל"ת)
-
טירונית
20/1/2003 18:13
ואני, רק בשביל הסטטיסטיקה שנוצרת כאן, הסתובבתי עם 4 ס"מ 3 ימים, ואולי אף קודם, ולא ידעתי (ל"ת)
-
אנט
20/1/2003 18:25
אני עשיתי בשלב הזה סטריפינג וילדתי תוך 24 שעות (ל"ת)
-
פושיקית
20/1/2003 19:07
מחיקה של 80% פתיחה 1.5
-
שרון
20/1/2003 22:18
it all depends.....
-
Ilana Shemesh, natural midwife
20/1/2003 22:30
אילנה - היית נהדרת היום אצל רבקה'לה. (ל"ת)
-
לילוש
20/1/2003 23:10
זה לא אומר. אפשר להיות ככה כמה שבועות
-
שרה
21/1/2003 06:37
אני הייתי ככה משבוע 28...
-
רותם ו שות
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש