פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 06:37 רותם ו שות מאת:
אני הייתי ככה משבוע 28... כותרת:
בקיצור, זה עוד יכול לקחת זמן ושבכלל לא תתפתח לידה בקרוב ומצד שני זו יכולה להיות התחלה. אין לדעת...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  16:59 אני ילדתי 5 שעות אחרי המצב הנ"ל (אבל הייתי עם צירים של כל 3 דק'). לעומת זאת אני מכירה מישהי שהסתובבה ככה חודש.. (ל"ת) - Hilla
20/1/2003  17:11 אני הסתובבתי ככה משבוע 35 (ל"ת) - טירונית
20/1/2003  17:20 אני הסתובבתי כך 3 ימים ארוכים - שיהיה קל! (ל"ת) (ל"ת) - אריאלש
20/1/2003  18:13 ואני, רק בשביל הסטטיסטיקה שנוצרת כאן, הסתובבתי עם 4 ס"מ 3 ימים, ואולי אף קודם, ולא ידעתי (ל"ת) - אנט
20/1/2003  18:25 אני עשיתי בשלב הזה סטריפינג וילדתי תוך 24 שעות (ל"ת) - פושיקית
20/1/2003  19:07 מחיקה של 80% פתיחה 1.5 - שרון
20/1/2003  22:18 it all depends..... - Ilana Shemesh, natural midwife
20/1/2003  22:30 אילנה - היית נהדרת היום אצל רבקה'לה. (ל"ת) - לילוש
20/1/2003  23:10 זה לא אומר. אפשר להיות ככה כמה שבועות - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש