פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2003 19:10
תמי
מאת:
רגע רגע! זה תלוי במיקרוגל!
כותרת:
על דף ההוראות כתוב לפי מתח החשמל או הכח (סליחה על חוסר ההתמצאות) יש מיקרוגלים שצריך להפעיל 5 דקות ויש כאלה שיותר.
זו בטח דרך טובה להרוס בקבוקים... או לא לחטא עד הסוף...
תמי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2003 18:24
8 דקות (ל"ת)
-
פושיקית
20/1/2003 18:24
אני השתמשתי בסטריליזטור של אוונט והפעלתי לחמש דקות (ל"ת)
-
איימי
20/1/2003 18:26
Thanks ! (ל"ת)
-
רונן
20/1/2003 18:30
דרך אגב
-
פושיקית
20/1/2003 19:36
4 דקות בעוצמה גבוהה עם 200 CC מים. (ל"ת)
-
מרב ב
20/1/2003 22:25
בהמשך לפושיקית - לי נהרסה המשאבה והמוצצים (ל"ת)
-
אמא של ליאור
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש