פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2003 19:10 תמי מאת:
רגע רגע! זה תלוי במיקרוגל! כותרת:
על דף ההוראות כתוב לפי מתח החשמל או הכח (סליחה על חוסר ההתמצאות) יש מיקרוגלים שצריך להפעיל 5 דקות ויש כאלה שיותר.
זו בטח דרך טובה להרוס בקבוקים... או לא לחטא עד הסוף...
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2003  18:24 8 דקות (ל"ת) - פושיקית
20/1/2003  18:24 אני השתמשתי בסטריליזטור של אוונט והפעלתי לחמש דקות (ל"ת) - איימי
20/1/2003  18:26 Thanks ! (ל"ת) - רונן
20/1/2003  18:30 דרך אגב - פושיקית
20/1/2003  19:36 4 דקות בעוצמה גבוהה עם 200 CC מים. (ל"ת) - מרב ב
20/1/2003  22:25 בהמשך לפושיקית - לי נהרסה המשאבה והמוצצים (ל"ת) - אמא של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש