10 חודשים לאחר הלידה ועדיין אין לי חשק. אני די מכריחה עצמי לעשות את זה ובד"כ די נהנית ולפעמים אפילו נהנית מאד מאד. כמו שאומרים - עם האוכל בא התאבון. למרות חוסר החשק אני חושבת שחשוב לשמור על הגחלת, כי אני אופטימית וחושבת שהחשק בסוף יחזור.
|
תוכן התגובה:
|