פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 07:26 אשתו של מקופח 2 מאת:
קשהההההה כותרת:
אני חצי שנה אחרי לידה ולפני חודשים סימתי להניק (לא באשמתי)ולא בא לי , שפעם בעלי היה רגיל לאשה ממש נימפומנית.
לא בא לי ממש.גם אני מרגישה דבה, גם עיפות , שלא לדבר על לרצות את בעלי מעבר למין. ופעם היתי מוכנה לעשות הכל וגם רציתי הכל.
אני לא מרגישה מושכת, גם די הפריע לי שבלידה הוא ראה בקלוז-אפם את כל ה"מערכת".אמרתי שאני אפילו מוכנה להיכנס שוב להריון כדי להרגיש את פרץ ההורמונים המשתולל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  10:13 אין ממש קשר בין מחזור להנקה - גלית.ג
25/1/2003  10:38 אני לעומת זאת השלמתי עם המצב... - ל.
25/1/2003  13:57 מסכימה עם ל' רק שאני משווה את זה לספורט.. - רוזי
25/1/2003  18:57 להתחיל להזיז עניינים - הדס ל-3
25/1/2003  20:58 לגלית ג. - בהחלט יש קשר בין מחזור לבין הנקה - דנה השניה
26/1/2003  08:26 אכן קשההה... - אשתו של מקופח 3
26/1/2003  09:32 הנושא חשוב - אשתו של מקופח 2
26/1/2003  11:57 נשות המקופחים - ליאתיתי
26/1/2003  13:01 תודה לליאתית על המייל הארוך המושקע!!! כמה שאת צודקת. (ל"ת) - מורגין
26/1/2003  14:06 עכשיו כשאני רואה שזה לא רק אצלי - אישתו של המקופח 1
26/1/2003  20:02 ליאתיתי - לגזור ולשמור. עצות מופתיות אחת אחת (ל"ת) - ורד
27/1/2003  11:22 ליאתיתי - אולי תרוצי לראשות הממשלה וגמרנו? את הקול שלי את מקבלת !!!!! (ל"ת) - שרי
27/1/2003  12:19 ואולי נישואין (או כל מערכת יחסים זוגית) + ילד(ים) זה כמו חברוּת עם רווקה? - ענת ב
28/1/2003  00:00 מורגין, ורד, ושרי המפרגנות - איזה כיף לי! תודה תודה חמודות!!! (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש