אני חצי שנה אחרי לידה ולפני חודשים סימתי להניק (לא באשמתי)ולא בא לי , שפעם בעלי היה רגיל לאשה ממש נימפומנית. לא בא לי ממש.גם אני מרגישה דבה, גם עיפות , שלא לדבר על לרצות את בעלי מעבר למין. ופעם היתי מוכנה לעשות הכל וגם רציתי הכל. אני לא מרגישה מושכת, גם די הפריע לי שבלידה הוא ראה בקלוז-אפם את כל ה"מערכת".אמרתי שאני אפילו מוכנה להיכנס שוב להריון כדי להרגיש את פרץ ההורמונים המשתולל.
|
תוכן התגובה:
|