המון פעמים שמעתי מחברות על אכזבה מאמא. אבל אותה אמא לא מתענינת ,לא נותנת ,לא מעריכה וכו', הייתה אותה האמא לפני הנכדה.
האם אמא שלך השתנתה בעיקבות הלידה? אם לא...מה ציפית? שעם הלידה שלך אמא חדשה תוולד? זה לא תמיד עובד ככה. במיוחד אם לא משוחחים.
תשבי איתה, תאמרי לה ה כ ל- יעבוד- מה טוב, לא יעבוד....קשה לשנות בן אדם אחרי 50+ שנה... פשוט את תצטרכי להפסיק להתאכזב.
בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|