פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2003 10:36 ע. מאת:
גם אצלנו זה ככה, עם חמותי... כותרת:
אוהבת אוהבת אבל לא עוזרת ואפילו כמעט ולא מטלפנת. בעלי דווקא ניסה לדבר איתה ורמז לה בעדינות מירבית שתתקשר יותר, שתבוא לבקר לפעמים, אבל היא עיפה מאד. זה מפריע לי קצת אבל יש לי את אמא שלי שעוזרת מאד ואני משתדלת לא לפתח רגשות שליליים כי אני מתארת לי שבעתיד כשהבן שלנו יהיה יותר גדול ועצמאי הוא יפתח איתה מערכת יחסים שלא תלויה בי. חוץ מזה אני חושבת שהיא יודעת מה היא עושה, היא יודעת כמה היא משקיעה וזה בעצם שיקול שלה. אני, מלבד להיות סופר בסדר איתה לא יכולה לעשות כלום. כמו שאת אומרת - באסה, אבל אין מה לעשות. מצד שני, אם היה מדובר באמא שלי, אני חושבת שהייתי "מפילה" עליה את הבן שלי. הייתי בטח באה אליה כמה שיותר, משאירה אותו אצלה ביוזמתי ובקיצור - לא מחכה ליוזמות שלה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  09:57 נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא. - אלה
25/1/2003  10:03 דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה? - לירון
25/1/2003  17:24 אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת... - רוזי
25/1/2003  18:46 אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר) - דובת גריזלי
25/1/2003  18:49 אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת - דנה
25/1/2003  22:10 רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים... - לירון
25/1/2003  22:49 לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא - שן
25/1/2003  23:09 ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת) - שן
26/1/2003  00:49 וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב - לילוש
26/1/2003  10:43 או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו - Adi
26/1/2003  11:29 עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?) - ורד
26/1/2003  15:34 אוי דובה ועדי יקרות - אסנת ש.
26/1/2003  15:46 אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה, - שרון-ש
26/1/2003  17:08 תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ - דנה
26/1/2003  21:54 דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה... - זהר
26/1/2003  22:54 אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה - ריש
26/1/2003  23:27 אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן... - דיאנה
27/1/2003  00:31 דיאנה, - ריש
27/1/2003  01:33 ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה? - שרון-ש
27/1/2003  02:23 חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת) - ענבל ל
27/1/2003  09:00 תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת) - Adi הטיפשה
27/1/2003  11:16 מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש