הבייבי שלנו חולה משהו משובח: שיניים+גרון+שיעול טורדני+חום קל+נזלת כמעין המתגבר.ואתן חושבות שקיבלנו טלפון"מה-נשמע-ומשלום-הקטנצ'יק?" נפט!!!!! והיא יודעת שהוא חולה, יש לה דיווח יומי שוטף מהאחות של בעלי שנמצאת איתנו בקשר. לא שזה מפריע לי, סתם בא לי לפרוק קצת רוע. חוצמזה היא סבתא נפלאה, חמה, אוהבת ומפרגנת כשאנחנו רואים אותה פעם ב-3 שבועות. זהו, פרקתי, אני מרגישה כמו כלה קלפטה מהאגדות.
|
תוכן התגובה:
|