פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2003 18:46 דובת גריזלי מאת:
אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר) כותרת:
הי דנה וכל הקוראים והקוראות,
את מוסרת מידע מועט, ויש כאן לפחות שתי אפשרויות. האם את מצפה שסבתא שמתנהגת כך הייתה יוצרת קשר טוב עם הנכדה גם אילו הייתה באה יותר או שבכלל תורמת משהו חיובי? אולי הריחוק שלה הוא מזל גדול? מצד אחר, אילו חששת מכל הדברים שאני מזכירה, לא היית מתלוננת על הפסיביות של אמך. נדמה לי שאת מופתעת ממנה משהו. אולי מעיק עליה דבר מה שאינו קשור אליכם? אולי היא זקוקה בעצמה לתמיכה?

הוריי גרים בחו"ל ובעלי שלא פגש אותם מעולם כל הזמן שואל למה הם לא באו לראות את הנכדה. אני עונה לו שיברך על אי-בואם בכל בוקר. הם מחלקים לי עצות בחינוך בנחרצות ובעקשנות (ומה פתאום מתנות... ומה כבר יכול לחסור לנו...). ביום חמישי בערב אני נוהגת לדבר אתם, ושלשום אמי נואמת לי (על חשבוני כמובן): "שמעתי שאת עדיין מיניקה בלילות. כל בעיות החברה בארץ ובארה"ב הם מעודף פינוק. אנשים בלא הורגלו לקשיים, שאוכלים ישנים וכו' מתי שהם רוצים, קשה להם אחר כך בחיים. את צריכה להרגיל אותה מעכשיו..."
לא קל היה להתאפק מטריקת הטלפון... ואולי חבל שלא טרקתי. סבתי מעידה שהם היו סוגרים אותי במטבח בעגלה מגיל אפס והולכים לישון בחדר הכי מרוחק משם כדי לא לשמוע את הבכי. ואללה, אם אתם מחפשים אדם שממש לא יכול לשאת רעב יותר משעה, אז נעים מאוד, דובת גריזלי שמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  09:57 נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא. - אלה
25/1/2003  10:03 דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה? - לירון
25/1/2003  10:36 גם אצלנו זה ככה, עם חמותי... - ע.
25/1/2003  17:24 אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת... - רוזי
25/1/2003  18:49 אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת - דנה
25/1/2003  22:10 רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים... - לירון
25/1/2003  22:49 לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא - שן
25/1/2003  23:09 ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת) - שן
26/1/2003  00:49 וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב - לילוש
26/1/2003  10:43 או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו - Adi
26/1/2003  11:29 עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?) - ורד
26/1/2003  15:34 אוי דובה ועדי יקרות - אסנת ש.
26/1/2003  15:46 אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה, - שרון-ש
26/1/2003  17:08 תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ - דנה
26/1/2003  21:54 דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה... - זהר
26/1/2003  22:54 אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה - ריש
26/1/2003  23:27 אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן... - דיאנה
27/1/2003  00:31 דיאנה, - ריש
27/1/2003  01:33 ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה? - שרון-ש
27/1/2003  02:23 חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת) - ענבל ל
27/1/2003  09:00 תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת) - Adi הטיפשה
27/1/2003  11:16 מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש