פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/1/2003 23:09
שן
מאת:
ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/1/2003 09:57
נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא.
-
אלה
25/1/2003 10:03
דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה?
-
לירון
25/1/2003 10:36
גם אצלנו זה ככה, עם חמותי...
-
ע.
25/1/2003 17:24
אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת...
-
רוזי
25/1/2003 18:46
אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר)
-
דובת גריזלי
25/1/2003 18:49
אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת
-
דנה
25/1/2003 22:10
רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים...
-
לירון
25/1/2003 22:49
לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא
-
שן
26/1/2003 00:49
וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב
-
לילוש
26/1/2003 10:43
או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו
-
Adi
26/1/2003 11:29
עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?)
-
ורד
26/1/2003 15:34
אוי דובה ועדי יקרות
-
אסנת ש.
26/1/2003 15:46
אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה,
-
שרון-ש
26/1/2003 17:08
תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ
-
דנה
26/1/2003 21:54
דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה...
-
זהר
26/1/2003 22:54
אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה
-
ריש
26/1/2003 23:27
אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן...
-
דיאנה
27/1/2003 00:31
דיאנה,
-
ריש
27/1/2003 01:33
ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה?
-
שרון-ש
27/1/2003 02:23
חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת)
-
ענבל ל
27/1/2003 09:00
תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת)
-
Adi הטיפשה
27/1/2003 11:16
מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם...
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש