פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 00:49 לילוש מאת:
וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב כותרת:
והלוואי שעכשיו את מקבלת פיצוי על הרוע שחווית בילדותך. מגיע לך להיות מוצפת רק טוב ואהבה!!!

ואם בלכלוכים עסקינן, מאז הלידה אני נאלצת לסבול ביקור שבועי מאבא שלי שאותו אני לא סובלת (!) ואכלתי ממנו 29 שנים של ח-ר-א ולמרות טיפול ארוך ומיגע אני עדיין לא מצליחה לסלק אותו מהחיים שלי.

ולך דנה, למרות שזה נשמע קשה, אני מקווה שאת מבינה שאולי בעצם עדיף ככה. הרצון לעזור, לשאול, להתעניין צריך לבוא מהאמא, ואם הוא לא בא באופן טבעי, אני חושבת שלבקש את תשומת הלב, יעשה לך הרגשה עוד פחות נעימה. ואני מקווה שחוץ ממנה, את מוקפת סביבה, משפחה, חברים תומכים שמפצים על החסר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  09:57 נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא. - אלה
25/1/2003  10:03 דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה? - לירון
25/1/2003  10:36 גם אצלנו זה ככה, עם חמותי... - ע.
25/1/2003  17:24 אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת... - רוזי
25/1/2003  18:46 אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר) - דובת גריזלי
25/1/2003  18:49 אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת - דנה
25/1/2003  22:10 רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים... - לירון
25/1/2003  22:49 לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא - שן
25/1/2003  23:09 ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת) - שן
26/1/2003  10:43 או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו - Adi
26/1/2003  11:29 עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?) - ורד
26/1/2003  15:34 אוי דובה ועדי יקרות - אסנת ש.
26/1/2003  15:46 אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה, - שרון-ש
26/1/2003  17:08 תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ - דנה
26/1/2003  21:54 דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה... - זהר
26/1/2003  22:54 אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה - ריש
26/1/2003  23:27 אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן... - דיאנה
27/1/2003  00:31 דיאנה, - ריש
27/1/2003  01:33 ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה? - שרון-ש
27/1/2003  02:23 חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת) - ענבל ל
27/1/2003  09:00 תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת) - Adi הטיפשה
27/1/2003  11:16 מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש