והלוואי שעכשיו את מקבלת פיצוי על הרוע שחווית בילדותך. מגיע לך להיות מוצפת רק טוב ואהבה!!!
ואם בלכלוכים עסקינן, מאז הלידה אני נאלצת לסבול ביקור שבועי מאבא שלי שאותו אני לא סובלת (!) ואכלתי ממנו 29 שנים של ח-ר-א ולמרות טיפול ארוך ומיגע אני עדיין לא מצליחה לסלק אותו מהחיים שלי.
ולך דנה, למרות שזה נשמע קשה, אני מקווה שאת מבינה שאולי בעצם עדיף ככה. הרצון לעזור, לשאול, להתעניין צריך לבוא מהאמא, ואם הוא לא בא באופן טבעי, אני חושבת שלבקש את תשומת הלב, יעשה לך הרגשה עוד פחות נעימה. ואני מקווה שחוץ ממנה, את מוקפת סביבה, משפחה, חברים תומכים שמפצים על החסר.
|
תוכן התגובה:
|