|
26/1/2003 17:08
|
דנה
|
מאת:
|
|
תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ
|
כותרת:
|
רק שיש כ"כ הרבה על מה שלא פשוט בסה"כ רציתי משפחה חמה ונעימה לנכדה המשגעת ... נכון שזו נכדה ראשונה ויש משבר בלהיות סבתא ( אולי ..) אבל איפה החום והרגש הבסיסיים ? בייחוד שרואים כזה יצור מקסים שבא רק לאכול אותו דוקא אתמול אמא שלי הציעה לי לבוא לשמור על הקטנה כדי שאוכל ללכת לעבוד(חד פעמי) אמרתי לה - אמא ,לפני שאת שומרת עליה לבד אנחנו צריכות לבלות שלושתינו שתכירי אותה ואת הצרכים שלה אז היא אמרה לי בקרירות - לא צריך אני אסתדר אז אמרתי לה -זה לא הישרדות - אתן צריכות להנות מכל רגע...אני לא רוצה שהיא תבכה כי את לא מבינה אותה ..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|