פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 17:08 דנה מאת:
תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ כותרת:
רק שיש כ"כ הרבה על מה שלא פשוט
בסה"כ רציתי משפחה חמה ונעימה לנכדה המשגעת ...
נכון שזו נכדה ראשונה ויש משבר בלהיות סבתא ( אולי ..)
אבל איפה החום והרגש הבסיסיים ?
בייחוד שרואים כזה יצור מקסים שבא רק לאכול אותו
דוקא אתמול אמא שלי הציעה לי לבוא לשמור על הקטנה כדי שאוכל ללכת לעבוד(חד פעמי)
אמרתי לה - אמא ,לפני שאת שומרת עליה לבד אנחנו צריכות לבלות שלושתינו שתכירי אותה ואת הצרכים שלה אז היא אמרה לי בקרירות - לא צריך אני אסתדר
אז אמרתי לה -זה לא הישרדות - אתן צריכות להנות מכל רגע...אני לא רוצה שהיא תבכה כי את לא מבינה אותה ..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  09:57 נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא. - אלה
25/1/2003  10:03 דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה? - לירון
25/1/2003  10:36 גם אצלנו זה ככה, עם חמותי... - ע.
25/1/2003  17:24 אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת... - רוזי
25/1/2003  18:46 אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר) - דובת גריזלי
25/1/2003  18:49 אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת - דנה
25/1/2003  22:10 רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים... - לירון
25/1/2003  22:49 לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא - שן
25/1/2003  23:09 ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת) - שן
26/1/2003  00:49 וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב - לילוש
26/1/2003  10:43 או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו - Adi
26/1/2003  11:29 עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?) - ורד
26/1/2003  15:34 אוי דובה ועדי יקרות - אסנת ש.
26/1/2003  15:46 אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה, - שרון-ש
26/1/2003  21:54 דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה... - זהר
26/1/2003  22:54 אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה - ריש
26/1/2003  23:27 אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן... - דיאנה
27/1/2003  00:31 דיאנה, - ריש
27/1/2003  01:33 ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה? - שרון-ש
27/1/2003  02:23 חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת) - ענבל ל
27/1/2003  09:00 תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת) - Adi הטיפשה
27/1/2003  11:16 מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש