|
25/1/2003 18:29
|
דובת גריזלי
|
מאת:
|
|
שירת הסנדלר היחף
|
כותרת:
|
הילה, אני מחזקת את ידייך, והלוואי שהבעיה היא רק העבודה שלך והאוכל שלו.כי אז אתם לפחות יודעים מה הסיבה ומנחשים באיזה כיוון לחשוב. גם אני מפרנסת לבדי את המשפחה, אך הולכת למשרד רק לחצי יום ולא בכל יום, ועושה בבית עבודות נוספות (גם עם הדובונת על הידיים) ולא חסרה לה הנקה ביום ואני משתדלת מאוד שגם תשומת לבי לא ממש תחסר. היא כבר בת עשרה חודשים, ישנה אתי במיטה מן ההתחלה - כמו שלו - ועד היום ההתעוררות בכל שעה אינה נדירה. קשה מאוד להשיבה לשינה אם לא תינק בכל פעם, אף על פי שהיא לא נשמעת יונקת במרץ כמו ביום ולא נראית בכלל רעבה. להנקה, כפי שאת יודעת, יש כל מיני תפקידים מלבד האוכל, אבל אני כל הזמן מנסה שלא להיניק בכל פעם, כי זה נראה לי הרגל לא שפוי. ואני עדיין לא מבינה באיזה כיוון לטפל במצב הלא שפוי הזה. אני מקווה שאת צודקת בהנחתך והייתי מנסה למצוא פתרון להאכלה, לפעמים החלפת הפטמה בבקבוק עוזרת. אצלנו הדובונת החלה לאכול טוב את החלב השאוב עם פטמת נוק גדולה מגומי, יש תינוקות שאוהבים בדיוק את ההפך - פטמה דקה מסיליקון, אבל זה בהחלט משנה להם. אפשר (לפחות בימים יפים) שאבא להאכיל אותו אחרי טיול בחוץ, דבר שמגביר את התאבון. הלוואי שהייתה לי עצה גם לעצמי... שבוע טוב! נ.ב. אני ממש מעריכה את המודעות לדגש החזק בשם הילה :-)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|