פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/1/2003 18:29 דובת גריזלי מאת:
שירת הסנדלר היחף כותרת:
הילה, אני מחזקת את ידייך, והלוואי שהבעיה היא רק העבודה שלך והאוכל שלו.כי אז אתם לפחות יודעים מה הסיבה ומנחשים באיזה כיוון לחשוב. גם אני מפרנסת לבדי את המשפחה, אך הולכת למשרד רק לחצי יום ולא בכל יום, ועושה בבית עבודות נוספות (גם עם הדובונת על הידיים) ולא חסרה לה הנקה ביום ואני משתדלת מאוד שגם תשומת לבי לא ממש תחסר. היא כבר בת עשרה חודשים, ישנה אתי במיטה מן ההתחלה - כמו שלו - ועד היום ההתעוררות בכל שעה אינה נדירה. קשה מאוד להשיבה לשינה אם לא תינק בכל פעם, אף על פי שהיא לא נשמעת יונקת במרץ כמו ביום ולא נראית בכלל רעבה. להנקה, כפי שאת יודעת, יש כל מיני תפקידים מלבד האוכל, אבל אני כל הזמן מנסה שלא להיניק בכל פעם, כי זה נראה לי הרגל לא שפוי. ואני עדיין לא מבינה באיזה כיוון לטפל במצב הלא שפוי הזה.
אני מקווה שאת צודקת בהנחתך והייתי מנסה למצוא פתרון להאכלה, לפעמים החלפת הפטמה בבקבוק עוזרת. אצלנו הדובונת החלה לאכול טוב את החלב השאוב עם פטמת נוק גדולה מגומי, יש תינוקות שאוהבים בדיוק את ההפך - פטמה דקה מסיליקון, אבל זה בהחלט משנה להם. אפשר (לפחות בימים יפים) שאבא להאכיל אותו אחרי טיול בחוץ, דבר שמגביר את התאבון.
הלוואי שהייתה לי עצה גם לעצמי...
שבוע טוב!
נ.ב. אני ממש מעריכה את המודעות לדגש החזק בשם הילה :-)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  14:24 הילה יקרה! לא מניסיון אישי - אמא של דפנה
25/1/2003  14:53 הוא איתי ישן איתי במיטה תמיד! (חוץ מהלילות הבודדים שניסינו) (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  16:22 יש - אמא של דפנה
25/1/2003  16:49 הילה יקרה - דיאנה אידלמן-קרת/בראשית
25/1/2003  17:56 שלו נמצא עם אבא כל היום. ומאד כיף להם ביחד. - Hilla
25/1/2003  20:00 להילה - חגית
25/1/2003  20:38 לדעתי האישית, ואנא אל תרגמו אותי... - לימורל
25/1/2003  21:07 תודה עד עכשיו... (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  21:21 שתי הצעות (וגם אני מסתכנת בסקילה...) - דיאנה
25/1/2003  22:43 לחגית ולדיאנה - דובת גריזלי
25/1/2003  22:46 הלה - אנט
25/1/2003  22:55 ואו, הילה, איך עוזרים לך? - אמא 11
25/1/2003  23:21 קשה לך יקירה.... - ליאתיתי
25/1/2003  23:56 לדיאנה, המשך ההרהורים על שינה ולינה משותפת - דובת גריזלי
26/1/2003  02:21 הלה יקרה, - ענבל ל
26/1/2003  03:59 לדובת גריזלי, - דיאנה
26/1/2003  07:21 מסקנה לא מדעית על שינה והנקה, ועוד רעיונות - עדה
26/1/2003  08:16 אם כבר מדברים על נושא שינה- שאלה!!! - לירון
26/1/2003  09:10 משתפת מהירהורי ליבי, כי פיתרונים אין - להילה וללירון - איריס גוב
26/1/2003  09:55 איריסי- היא רק לעיתים נרדמת על הציצי, בדר"כ זה קפיצות על הכדור - לירון
26/1/2003  10:33 לירון?! למה?! (ל"ת) - תמי
26/1/2003  11:05 להילה - קראתי ונחרדתי. האם יש אפשרות להקדים תרופה למכה? - נומי
26/1/2003  11:34 וסתם נקודת אור קטנה - ביום שלישי יש חופש, תנסי לנצל אותו למנוחה! (ל"ת) - נומי
26/1/2003  11:48 מניסיוני - בגיל הזה אפשר לשלב תמ"ל בלי להרוס את ההנקה - מ
26/1/2003  12:04 הילה יקרה - שירי ג
26/1/2003  15:20 הילה יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
26/1/2003  20:42 האם את שואבת בעבודה? סליחה אם כבר העלו את הנקודה - הילה
27/1/2003  15:05 תודה! אני מכינה תשובה לכל השאלות (אולי בגלל התמיכה ואולי בגלל המפגש, שלו ישן הלילה פעם אחת 3!!! שעות רצוף) (ל"ת) - Hilla
28/1/2003  10:29 הילה יקרה, אין לי הרבה מה להוסיף על כל הרעיונות המעולים שכאן - אסתית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש