פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 07:21 עדה מאת:
מסקנה לא מדעית על שינה והנקה, ועוד רעיונות כותרת:
לפני המסקנה, אני רוצה להדגיש שאני מאמינה עמוקות בהנקה, ובכוונתי להיניק את נומיק עד שימאס לה (או עד הצבא, כפי שאני נאלצת להצהיר מדי פעם...). להנקה יש כמות יתרונות מרשימה עבורה ועבור הקשר בינינו.

לאחר שזה נאמר, אני חייבת לספר שמהתבוננות זהירה באורח החיים שלי ושל אמהות מניקות אחרות, לעומת כאלה שמאכילות מבקבוק, הגעתי למסקנה שילדים יונקים מתעוררים יותר בלילה מילדי בקבוק. נכון, זה לא סטטיסטי ואין קבוצת מדגם וdouble blind וכו', אבל זו מסקנתי.
אצלנו, כשנומיק הגיעה לגיל 15 חודש בערך, החלטנו שאין יותר ציצי בלילה. האפשרות פשוט לא קיימת. אם מתעוררים בלילה, פוגשים את אבא עם בקבוק. זה לקח חודש בערך, אבל עבד! בתחילה עברה להתעורר 4-6 פעמים בלילה (שזה הרבה יותר טוב מכל 40 דקות...) ועכשיו ישנה כמו מלאך עד 4:30 (לעיתים מתעוררת, מבקשת בקבוק ונרדמת איתו). ב5:30 יש צ'ופר: הולכים לינוק והלתפנק עוד חצי שעה במיטה של אמא ואבא.
לא היה קל לגיא בחודש הזה. הוא צריך לקום מוקדם בבוקר, הוא נוסע הרבה ועובד המון שעות והיה לו מאוד קשה עם השינה המקוטעת, אבל זה עבר ועכשיו יותר טוב לכולם.
זה גם לא פתרון אידאלי. הילדה שותה 2-4 בקבוקים בלילה וזה בטוח לא עושה טוב לשיניים. גם החיתול בבוקר מתפוצץ, ולפעמים יש גם תאונות, אבל לפחות חזרנו לישון סוף סוף.
הילה, בהיסוס-מה אני מציעה שתנסו גם אתם. גם אני לא רואה את נומיק במשך היום, וחוזרת אליה ב17:00, ויומיים בשבוע גם מאוחר יותר (לפעמים ביומיים האלה אני חוזרת כשהיא כבר ישנה). בכל זאת, אני לא חושבת שחסרה לה אמא. אנחנו מבלות את כל השעות שאפשר ביחד בכיף, היא יונקת כמה ומתי שבא לה בזמן הזה, ואת כל מה שצריך לעשות בבית אני עושה כשהיא הולכת לישון.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  14:24 הילה יקרה! לא מניסיון אישי - אמא של דפנה
25/1/2003  14:53 הוא איתי ישן איתי במיטה תמיד! (חוץ מהלילות הבודדים שניסינו) (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  16:22 יש - אמא של דפנה
25/1/2003  16:49 הילה יקרה - דיאנה אידלמן-קרת/בראשית
25/1/2003  17:56 שלו נמצא עם אבא כל היום. ומאד כיף להם ביחד. - Hilla
25/1/2003  18:29 שירת הסנדלר היחף - דובת גריזלי
25/1/2003  20:00 להילה - חגית
25/1/2003  20:38 לדעתי האישית, ואנא אל תרגמו אותי... - לימורל
25/1/2003  21:07 תודה עד עכשיו... (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  21:21 שתי הצעות (וגם אני מסתכנת בסקילה...) - דיאנה
25/1/2003  22:43 לחגית ולדיאנה - דובת גריזלי
25/1/2003  22:46 הלה - אנט
25/1/2003  22:55 ואו, הילה, איך עוזרים לך? - אמא 11
25/1/2003  23:21 קשה לך יקירה.... - ליאתיתי
25/1/2003  23:56 לדיאנה, המשך ההרהורים על שינה ולינה משותפת - דובת גריזלי
26/1/2003  02:21 הלה יקרה, - ענבל ל
26/1/2003  03:59 לדובת גריזלי, - דיאנה
26/1/2003  08:16 אם כבר מדברים על נושא שינה- שאלה!!! - לירון
26/1/2003  09:10 משתפת מהירהורי ליבי, כי פיתרונים אין - להילה וללירון - איריס גוב
26/1/2003  09:55 איריסי- היא רק לעיתים נרדמת על הציצי, בדר"כ זה קפיצות על הכדור - לירון
26/1/2003  10:33 לירון?! למה?! (ל"ת) - תמי
26/1/2003  11:05 להילה - קראתי ונחרדתי. האם יש אפשרות להקדים תרופה למכה? - נומי
26/1/2003  11:34 וסתם נקודת אור קטנה - ביום שלישי יש חופש, תנסי לנצל אותו למנוחה! (ל"ת) - נומי
26/1/2003  11:48 מניסיוני - בגיל הזה אפשר לשלב תמ"ל בלי להרוס את ההנקה - מ
26/1/2003  12:04 הילה יקרה - שירי ג
26/1/2003  15:20 הילה יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
26/1/2003  20:42 האם את שואבת בעבודה? סליחה אם כבר העלו את הנקודה - הילה
27/1/2003  15:05 תודה! אני מכינה תשובה לכל השאלות (אולי בגלל התמיכה ואולי בגלל המפגש, שלו ישן הלילה פעם אחת 3!!! שעות רצוף) (ל"ת) - Hilla
28/1/2003  10:29 הילה יקרה, אין לי הרבה מה להוסיף על כל הרעיונות המעולים שכאן - אסתית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש