פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 09:10 איריס גוב מאת:
משתפת מהירהורי ליבי, כי פיתרונים אין - להילה וללירון כותרת:
מניסיוני שלי עם ילדי, הפיצית שלי היא היחידה שישנה איתנו, היחידה שיונקת ללא בקבוק וללא מוצץ כלל, אנחנו אוטוטו בנות 11 חד' ושינה בלילה - יוק.
כן, גם מהסטטיסטיקה הלא מיקצועית שלי - 75% מהכנופיה, שקיבלו בקבוק, לקחו מוצץ - ישנו בלילה. הגדולה לילה של 7 שעות לפחות מגיל חודש וחצי, השני עד גיל 5 חד' קם פעם אחת לבקבוק בלילה, ומעבר ל 5 חד' ישן כבר לילה שלם, והשלישית כמו הגדולה. איתם לילה של 7 שעות רצופות היה לילה שנחשב ל"קשה", כי לאחר גיל חצי שנה הם כבר סגרו בין 10 ל 12 שעות שינה רצופות בלילה, ללא תלות בשינה לאורך היום.

הפיצ עושה לי בית ספר. היא ישנה במפוזר בין שעה לשעתיים במהלך היום, נרדמת בלילה לקראת 22:00 ישנה שעתיים רצוף, ואז מתעוררת כל שעה.
היא אוכלת מוצקים, ארוחות מלאות ונכבדות, ואני כבר יותר מחצי שנה נכנסת למיטה בחצות, קמה לפעילות מלאה ב 6:30, וסופרת לפחות חמש קימות במהלך הלילה למוציצי.

בלילות האחרונים, החלטתי להתחיל ולנתק את הקשר בין ההרדמות לציצי. אני מניקה אותה ומנסה להרדים אותה עם טפיחות נענועים והימהומים ללא ציצי.
אתמול זה עבד. ברגע שהדפוס יתבסס אנסה להוריד את רמת התנודות, עד שתרדם רק כשאני נוכחת לידה. מקווה שברגע ובו ההתניה של ציצי כדרך להרדמות תשבר, היא תלמד להרדם גם לבד, ואז אולי במהלך הלילות בין מחזורים השינה, היא תחזור לישון לבד, ולא תצטרך אותי לשם כך.

הילה, כפי שאת רואה מכמות התגובות, שנת הלילה היא נושא כאוב אצל רבות מאיתנו. אין כאן פיתרון קסם, רק הצעות ניסיונות, אולי מה מההצעות שקיבלת יעבוד אצלכם, אולי דבר לא. אני לא יודעת אם זה מנחם, אך הזמן עובר, הם גדלים, ויגיע יום ובו המלחמות תהינה על להתעורר בבוקר לביה"ס, במקום.

ולירוני, ללמד את טליה להרדם לבד, אין המשמעות להרדם "לבד" אלא ללמד אותה להרדם ללא צורך בציצי, כמובן ועם נוכחותך המלאה.
בכל אופן, כדי שיעבוד, תצטרכי את להיות שלמה עם ההחלטה, אחרת חבל על התיסכול שלך ושל הקטנה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/1/2003  14:24 הילה יקרה! לא מניסיון אישי - אמא של דפנה
25/1/2003  14:53 הוא איתי ישן איתי במיטה תמיד! (חוץ מהלילות הבודדים שניסינו) (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  16:22 יש - אמא של דפנה
25/1/2003  16:49 הילה יקרה - דיאנה אידלמן-קרת/בראשית
25/1/2003  17:56 שלו נמצא עם אבא כל היום. ומאד כיף להם ביחד. - Hilla
25/1/2003  18:29 שירת הסנדלר היחף - דובת גריזלי
25/1/2003  20:00 להילה - חגית
25/1/2003  20:38 לדעתי האישית, ואנא אל תרגמו אותי... - לימורל
25/1/2003  21:07 תודה עד עכשיו... (ל"ת) - Hilla
25/1/2003  21:21 שתי הצעות (וגם אני מסתכנת בסקילה...) - דיאנה
25/1/2003  22:43 לחגית ולדיאנה - דובת גריזלי
25/1/2003  22:46 הלה - אנט
25/1/2003  22:55 ואו, הילה, איך עוזרים לך? - אמא 11
25/1/2003  23:21 קשה לך יקירה.... - ליאתיתי
25/1/2003  23:56 לדיאנה, המשך ההרהורים על שינה ולינה משותפת - דובת גריזלי
26/1/2003  02:21 הלה יקרה, - ענבל ל
26/1/2003  03:59 לדובת גריזלי, - דיאנה
26/1/2003  07:21 מסקנה לא מדעית על שינה והנקה, ועוד רעיונות - עדה
26/1/2003  08:16 אם כבר מדברים על נושא שינה- שאלה!!! - לירון
26/1/2003  09:55 איריסי- היא רק לעיתים נרדמת על הציצי, בדר"כ זה קפיצות על הכדור - לירון
26/1/2003  10:33 לירון?! למה?! (ל"ת) - תמי
26/1/2003  11:05 להילה - קראתי ונחרדתי. האם יש אפשרות להקדים תרופה למכה? - נומי
26/1/2003  11:34 וסתם נקודת אור קטנה - ביום שלישי יש חופש, תנסי לנצל אותו למנוחה! (ל"ת) - נומי
26/1/2003  11:48 מניסיוני - בגיל הזה אפשר לשלב תמ"ל בלי להרוס את ההנקה - מ
26/1/2003  12:04 הילה יקרה - שירי ג
26/1/2003  15:20 הילה יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
26/1/2003  20:42 האם את שואבת בעבודה? סליחה אם כבר העלו את הנקודה - הילה
27/1/2003  15:05 תודה! אני מכינה תשובה לכל השאלות (אולי בגלל התמיכה ואולי בגלל המפגש, שלו ישן הלילה פעם אחת 3!!! שעות רצוף) (ל"ת) - Hilla
28/1/2003  10:29 הילה יקרה, אין לי הרבה מה להוסיף על כל הרעיונות המעולים שכאן - אסתית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש