פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/1/2003 11:44
להריונית תחילת אוגוסט
מאת:
את יכולה כבר לצאת מהארון
כותרת:
את קצת שכחת שכשרק עשית בדיקת הריון את הזדהית בשמך המלא, ואחר כך נתת עוד רמז שהבהיר סופית שאכן נקלטת, כך שכבר מזמן מזמן כל מי שעוקבת יודעת שזאת את, ואת יכולה כבר בשקט לצאת מהארון
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2003 18:50
אם כבר מדברים על הרגשה טובה... והצעה להריוניות הנוספות שבארון
-
הריונית בארון
27/1/2003 20:29
אני בתחילת אוגוסט, בה'ש. (ל"ת)
-
הריונית 'וותיקה' יחסית. כבר נהיה קצת מחניק בארון
27/1/2003 20:50
מעייני חמודה, הכל טוב ויפה, אבל זה עדיין לא מצדיק פתיחת הודעה חדשה...תהנו מחר (ל"ת)
-
!!!
27/1/2003 20:55
ל !!! לא לדעתי תודה בכל זאת... (ל"ת)
-
מעיין של ליב
27/1/2003 21:48
בטח שמצדיק. תהנו המון! כייף לשמוע שכייף. (ל"ת)
-
תמי
27/1/2003 22:27
גם אני במפקד ההריוניות ...
-
mommy
27/1/2003 22:28
ואיך שכחתי - אני כולי התרגשות מיום חמישי ... הסקירה הראשונה... להחזיק אצבעות (ל"ת)
-
mommy
27/1/2003 22:32
מצטרפת למסדר-אני בתחילת ספטמבר-ואגב בדיקת המקלון שלי הראתה שלילי..ואחרי יומיים בבדיקת דם-נתגלתה לה האמת! (ל"ת)
-
קורן
27/1/2003 23:26
mommy המון מזל טוב ובשעה טובה וגם לכל ההריוניות האחרות... (ל"ת)
-
שרי
28/1/2003 00:38
אצלי אמצע אוגוסט (ל"ת)
-
עוד אחת בארון
28/1/2003 09:52
מעיין יקרה, בילוי נעים!! ואני נוסעת עם עדי לאיריס הנפלאה , איזה יופי!! (ל"ת)
-
אסנת ש.
28/1/2003 09:57
mommy מחזיקה לך אצבעות!! בשעה טובה (ל"ת)
-
אסנת ש.
28/1/2003 10:51
גם אני בפנים...
-
שמש
28/1/2003 11:40
להריונית בארון מהריונית בארונית
-
הריונית בארונית
28/1/2003 17:47
להריונית בארונית ולזו שכינתה עצמה "להריונית תחילת אוגוסט"
-
הריונית בארון
28/1/2003 20:46
דווקא לא הזדהיתי מעולם ((-: ולאור הרוח הקרירה שנושבת כאן מצד חלקן של המשתתפות אולי גם לא אזדהה ))-: (ל"ת)
-
תחילת אוגוסט,מאז ומעולם בארון
28/1/2003 22:44
אתם חושבים שעד שהעוברים בארון יהיו בני 18, יהיה פה שלום???? (ל"ת)
-
תרתי משמע
28/1/2003 22:59
לתרתי משמע - לא!! (ל"ת)
-
ממש לא בארון
29/1/2003 10:31
להריונית בארון
-
הריונית בארונית
29/1/2003 15:37
להריונית בארונית
-
הריונית בארון
29/1/2003 15:57
אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט'
-
עדיין בארון בלה בלה בלה
29/1/2003 15:57
אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט'
-
עדיין בארון בלה בלה בלה
29/1/2003 16:10
לעדיין בארון בלה בלה בלה...
-
ליאתיתי
29/1/2003 16:41
הלו בנות, זה אינטרנט... מה חשבתן? (ל"ת)
-
שושה
29/1/2003 17:30
Osnat and Sari - thanks a lot I hope everything will go well... (ל"ת)
-
mommy
30/1/2003 10:34
היה נחמד חוץ מיזה שליב לא ישנה שם כל היום ורק רצתה ציצי ועל הידיים כמעט שלא הרגשתי שאני "ביום כיף"..... (ל"ת)
-
מעיין של ליב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש