משתי סיבות... 1 . מעולם לא הודעתי על תוצאת בדיקת הריון חיובית ואם נתתי רמז עבה זה היה לא במתכוון, אם כי לא זכור לי כזה דבר. אז נראה לי שהמישהי הזאת בלבלה אותי עם מישהי אחרת. אבל מה שמטריד אותי הכי הכי זה... 2 . זה שיש כאן גולשות משועעמות שמפתחות אובססיה לגבי משתתפות אחרות וממש 'עוקבות' אחריהן ושמות לב לכל צעד ושעל.ואחר כך משאירות הודעות ציניות ומלאות באנרגיות רעות תחת מעטה אלמוניות. זה יוצר אצלי תחושה מאד לא נעימה ולא טובה. אני באמת לא בטוחה עכשיו שאני רוצה לשתף בשמחת ההריון שלי את הפורום ולו רק בגלל כמה ביצ'יות מוזרות לאללה שכאילו. אני באמת מציעה למי שמפתחת אובססיה לגבי הפורום ומשתתפותיו; להעשיר את חייה בעוד פעילויות או לחלופין להכנס להריון בעצמה. ולא, אני לא צינית בכלל. שיהיה לכן רק טוב.
|
תוכן התגובה:
|