פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 15:57 עדיין בארון בלה בלה בלה מאת:
אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט' כותרת:
משתי סיבות...
1 . מעולם לא הודעתי על תוצאת בדיקת הריון חיובית ואם נתתי רמז עבה זה היה לא במתכוון, אם כי לא זכור לי כזה דבר. אז נראה לי שהמישהי הזאת בלבלה אותי עם מישהי אחרת. אבל מה שמטריד אותי הכי הכי זה...
2 . זה שיש כאן גולשות משועעמות שמפתחות אובססיה לגבי משתתפות אחרות וממש 'עוקבות' אחריהן ושמות לב לכל צעד ושעל.ואחר כך משאירות הודעות ציניות ומלאות באנרגיות רעות תחת מעטה אלמוניות. זה יוצר אצלי תחושה מאד לא נעימה ולא טובה. אני באמת לא בטוחה עכשיו שאני רוצה לשתף בשמחת ההריון שלי את הפורום ולו רק בגלל כמה ביצ'יות מוזרות לאללה שכאילו.
אני באמת מציעה למי שמפתחת אובססיה לגבי הפורום ומשתתפותיו; להעשיר את חייה בעוד פעילויות או לחלופין להכנס להריון בעצמה. ולא, אני לא צינית בכלל.
שיהיה לכן רק טוב.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  18:50 אם כבר מדברים על הרגשה טובה... והצעה להריוניות הנוספות שבארון - הריונית בארון
27/1/2003  20:29 אני בתחילת אוגוסט, בה'ש. (ל"ת) - הריונית 'וותיקה' יחסית. כבר נהיה קצת מחניק בארון
27/1/2003  20:50 מעייני חמודה, הכל טוב ויפה, אבל זה עדיין לא מצדיק פתיחת הודעה חדשה...תהנו מחר (ל"ת) - !!!
27/1/2003  20:55 ל !!! לא לדעתי תודה בכל זאת... (ל"ת) - מעיין של ליב
27/1/2003  21:48 בטח שמצדיק. תהנו המון! כייף לשמוע שכייף. (ל"ת) - תמי
27/1/2003  22:27 גם אני במפקד ההריוניות ... - mommy
27/1/2003  22:28 ואיך שכחתי - אני כולי התרגשות מיום חמישי ... הסקירה הראשונה... להחזיק אצבעות (ל"ת) - mommy
27/1/2003  22:32 מצטרפת למסדר-אני בתחילת ספטמבר-ואגב בדיקת המקלון שלי הראתה שלילי..ואחרי יומיים בבדיקת דם-נתגלתה לה האמת! (ל"ת) - קורן
27/1/2003  23:26 mommy המון מזל טוב ובשעה טובה וגם לכל ההריוניות האחרות... (ל"ת) - שרי
28/1/2003  00:38 אצלי אמצע אוגוסט (ל"ת) - עוד אחת בארון
28/1/2003  09:52 מעיין יקרה, בילוי נעים!! ואני נוסעת עם עדי לאיריס הנפלאה , איזה יופי!! (ל"ת) - אסנת ש.
28/1/2003  09:57 mommy מחזיקה לך אצבעות!! בשעה טובה (ל"ת) - אסנת ש.
28/1/2003  10:51 גם אני בפנים... - שמש
28/1/2003  11:40 להריונית בארון מהריונית בארונית - הריונית בארונית
28/1/2003  11:44 את יכולה כבר לצאת מהארון - להריונית תחילת אוגוסט
28/1/2003  17:47 להריונית בארונית ולזו שכינתה עצמה "להריונית תחילת אוגוסט" - הריונית בארון
28/1/2003  20:46 דווקא לא הזדהיתי מעולם ((-: ולאור הרוח הקרירה שנושבת כאן מצד חלקן של המשתתפות אולי גם לא אזדהה ))-: (ל"ת) - תחילת אוגוסט,מאז ומעולם בארון
28/1/2003  22:44 אתם חושבים שעד שהעוברים בארון יהיו בני 18, יהיה פה שלום???? (ל"ת) - תרתי משמע
28/1/2003  22:59 לתרתי משמע - לא!! (ל"ת) - ממש לא בארון
29/1/2003  10:31 להריונית בארון - הריונית בארונית
29/1/2003  15:37 להריונית בארונית - הריונית בארון
29/1/2003  15:57 אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט' - עדיין בארון בלה בלה בלה
29/1/2003  16:10 לעדיין בארון בלה בלה בלה... - ליאתיתי
29/1/2003  16:41 הלו בנות, זה אינטרנט... מה חשבתן? (ל"ת) - שושה
29/1/2003  17:30 Osnat and Sari - thanks a lot I hope everything will go well... (ל"ת) - mommy
30/1/2003  10:34 היה נחמד חוץ מיזה שליב לא ישנה שם כל היום ורק רצתה ציצי ועל הידיים כמעט שלא הרגשתי שאני "ביום כיף"..... (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש