ורן, אני מטופלת (גם הייתי במהלך ההריון) אצל קונפורטי
כותרת:
אני אמנם דרך מכבי, אבל עד כמה שזכור לי הוא מקבל גם דרך כללית. מאוד מאוד מרוצה, פשוט בן אדם מקסים, רופא מתחשב ומה שהייתי מצפה מגניקולוג. בהצלחה. נ.ב. אמרי לי אם תרצי עוד פרטים(כדאי לוודא עם הקופה)