|
27/1/2003 20:27
|
זולו
|
מאת:
|
|
איריס
|
כותרת:
|
דבר רשאון, לוקח להם זמן להתרגל וגם נורי היה בוכה כשהייתי מכניסה אותו לתינוכיס. תוך שניות זה עובר. ברגע שתתחילי להסתובב. אל תתרגשי מהמחאה. תנוחת העירסול לא מתאימה לכל עולל ולא נוחה לכל תינוקי. נורי שנא אותה וסירב להיות ככה. אגב, זה גם לא הכי בריא לגב של התינוק ולא מומלץ להשאיר אותו ככה ליותר מחצי שעה גג שעה. נסי את תנוחת הבטן אל בטן. נכון שזה לא הכי נוח בהתחלה כי צריך לתמוך לתינוקי בראש/עורף. אבל זה התחליף. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|